Thursday, December 30, 2010

Selamat Tahun Baru ....

Ada sehari lagi nak masuk tahun baru . Tapi update hari ni jelah , esok takut tak sempat . Kekekek. Selamat tahun baru untuk semua ... untuk diri aku jugak ..semoga azam baru tercapai hehehe .(ada ke? ke forward azam lama)

Esok cuti ....sbb mesia menang bola ... tima kasih ler skuad bolasepak mesia . Dapat ler aku berkemas umah aku yang dah macam kena landa todak tu . Dua tiga minggu ni mmg bz gila . Tak sempat nak berkemas .

Sibuk siapkan hantaran adik nak bertunang lagi . Pastu balik kg lagi . Macam2 acara lah . Tak tahu ler macam mana rupa rumah Najib Tun Razak kalo takder maid kekeke .

Sabtu nak bercuti ke Pangkor . Huhuhu . Isnin cuti lagi . Tak tahu lah best ke tak . Ada yang cakap best , ada yang tak . Tak kisahlah , yang penting tak kerja . Itu dah cukup best dah . Sebenarnya kerja aku ni takder lah tak best sangat , kalo dah tolak2 dengan perangai PC tua aku yang tahap muzium berhantu ni , mmg best sangat kerjaya aku ni kekeke . Aku sangat sukakannya mueheheheh (i ikhlas tau)

Cuma nak berehat . Tahun ni mmg takder dapat bercuti . Sebab tahun ni pindah umah baru dan duit dah banyak habis kat umah baru tu . Jadi nak ebrcuti pun sepoi2 bahasa je nih .

Ni pun harap esok maybank clear lah cheque aku tu . Kalo tak , nak modal apa aku p Pangkor ni kekeke . Laki aku tu gaji 1 hb . Tak kisahlah tsunami ke , petir berdentum ke , Israel letak parang kat leher pun , gaji tetap 1 hb hahaha . Jadi takleh nak harap gaji dia .

Kalo tak ...ada lah jugak beberapa duit tu kekeke .

Redho jelah .....

Pada semua , selamat bercuti , selamat tahun baru ...semoga tahun depan lebih cerah dan indah .

Ada kawan kata ayat ni "you are the best ..among the worse ..." kekeke

oklah lah ...dari the worse among the worse ...what a waste ! kekekeke

No comments:

Post a Comment