Friday, March 23, 2012

Thank You ..MAAH PE Pemurah .....

Lahai ..susah payah je "besday boy" ...siap bagi Famous Amos lagi sempena besday nya ...

Terima kasih ler bebanyak ....panjang umur ..murah rezeki ...cepat naik pangkat ...cepat kaya ... (bagus tak ucapan aku?) hahahaha



Ni kad ucapannya yang mana aku percaya yellow sticker ni pun dikebas dari emja aku ...sbb masa kejadian ..aku takder kat tempat hehehehe...gambar tak baper cun ler ..aku amik pakai blakberi aku je ....

Apapun ...Tima Kasih ler ....kitorang tak harap balasan pun utk donut hari tu ...tapi ko dah senang hati bagi balasan ...maka aku TADAH jelah ...TQ TQ and TQ

2 comments:

  1. siyes kite je ke dapat???
    aku dh makan dh...xde frame2 pun cam dia nk frame donuts tu...ahahaha

    ReplyDelete
  2. Entah .... yelah kot ...tanya PC dia dapat tak ...kalo dia tak dapat ...boleh kita eksen dengan dia lagi SEROUND hahahaa

    ReplyDelete