Thursday, March 29, 2012

Bila Engineer ...Nak Ber 'Sastera'

Bila PE aku sibuk nak bersastera, mari kita kongsikan "BAKAT TERENDAM" PE aku ni


"seperti lamunanku terhenti di siang hari di kala melihat XXXX impianku berada di workstation indahku, ku seperti berlari2 anak di gigi pantai dengan derauan pantai dan angin sepoi2..."

Ayat ni dia email ..ditujukan pada kawan aku lagi sorang ..... semalam,masa boss takder ....sume sibuk main email merepek!

XXX tu ialah nama orang ...aku delete

Komen aku - ada ke PANTAI BERDERAU ....adeh ..letak ler ...berdesir ke ... baru syok bunyiknya. Apapun ...oklah .... oklah dari takder hahahaha

email seterusnya

"aku doakan kejayaan dan kebahgiaan sentiasa di samping mu, semoga hati tiada jua terluka"

Komen aku - apsal terasa seperti seorang mamak roti yang cipta ayat ni? aku rasa structure ayat dia terbalik hahahahahah

Tapi oklah ...kira ada jugaklah bakat ...boleh ler pakai time2 terdesak hahahaha

No comments:

Post a Comment