Tuesday, March 6, 2012

Millions Thanks ....

Tengok ..dah million ....aku put s plak ..punya banyak thanks aku nak bagi tu ....
utk sume yg dah susah payah install kan "Whats up" aku tu ....

TQ ler bebanyak ..JASAMU DIKENANG ....sian aku ..benda2 macam ni,benda2 teknologi ...mmg gila terkebelakang aku ni ...hahaha .... nasib baik lah aku pandai guna word ...excel ..kot lagi terkebelakang ..sah2 aku pakai typewriter ....hahahah tu lom kira pakai piring hitam lagi ...

tapi A1 lagi terkebelakang ..ada ke pakai CARTRIDGE MUSIC ....takyah tanya apa ke benda tu ...aku pun tak tahu ...kitorang sume tak tahu ...dia je tahu ...sah2 kami2 ni sume 80's ....bos aku lahir ? errrr...tak tahu bila hahahaha ...yang penting jauh dari 80's ....ampun boss hahahahhahaa (dah ler dia gila tak puas hati kitorang tak tahu pasal crtridge music tu hahaha)

oklah ..utk mengelakkan aku merepek lagi panjang ...aku nak ucap ..setinggi2 terima kasih ler (ewah , macam ucapan akhir tahun ler plak)

Shaheera Ramly (sehari ko ngerjakan BB aku ....habis ler tahun depan ko takder bonus) hahahaha
Nabiha(setelah beberapa kali berputusa asa .....)
Nur hasilah (aku takkan lupa senyuman gembira dia smlm semata2 kerana kejayaan dia menginstall BB aku hahaha)
Shamimi (budak baru yang turut terjebak sama)

TQ ...TQ ...And TQ

nah ..ni utk korang ..nak sangat cheese cake kan ?

No comments:

Post a Comment