Monday, March 12, 2012

Ni ... Khas nak Eksen!

Tajuk pun dah bagitahu dah apa tujuan entry ni kan?

Nak eksen ...

A3 bagi aku ni ....Taraaaaaaa ...

COKLAT


Nak eksen kat PE aku ....yang hari tu eksen dengan coklat hadiah hari jadi dia ....eleh ...bos bagi aku ...takyah tunggu hari jadik pun ....kataku dengan eksen (brp byk punya eksen daaaa)

Nak eksen kat PC aku jugak yang hari tu kata Boss sayang dia .... eleh ...bos tak bagi ko coklat kan? tak der lah sayang sangat ...kira bos sayang aku lebih hahahahhaa

yg sebenonya ...PE aku je tahu pasal blog aku ni ....PC aku tak penah pun baca blog aku dan tak penah tahu pun aku ada blog .... tp tetap aku nak eksen jugak hahahahha

4 comments:

  1. MAAH_PE hati pemurahMarch 14, 2012 at 2:19 PM

    Wat blog boleh, tapi jgn tergendala kerja aku sudah. nanti aku x approve hours wat project nih. hahaha...

    ReplyDelete
  2. cis ...ni sejenis ugutan ni hahaha

    ReplyDelete
  3. post yg TERBAIK!! dak PC tu je xtau lg yer...ke udahh tau...

    ReplyDelete
  4. PC tu tau apa? makan jelah tau nya,kasik besar lagi perut dia hahahha

    ReplyDelete