Friday, March 30, 2012

Bila Boss TAKDER ....

Bila bos takder ...setan pun menari TANGO atas pale ....

Bila Bos takder ...tengok ler ....


Siap buat soda bandung

Bos yang takder tu ...BOS DAPUR

kalo BOS DAPUR ada....mmg sume kena sumpah jadi kete JAGUAR ni hahahaha

Tempat yang dimangsakan .... TEMPAT SEKETERI-AISHAH .....yang tengah cuti .... mahap ler huhuhuhu ni je port yang ada utk meletak benda2 ....tempat lain sume dah penuh

Kawan aku tanya "apa beza air kat jug besar dengan jug kecik?"

Aku selamba je jawab ...."sebab yang buat tadi ...sorang besar ...sorang kecik" hehehehe

PC aku tanya "kau ke buat xxx?" xxxx tu mcm biasa lah ..nama aku .... aku tak sempat jawab ...PE aku ah jawabkan ....

"ko minum air tu ..minggu depan report dia ko yang kena buat" hahahaha

PC balas balik "lah ..ye ker...tak nak lah aku minum macam tu" (sambil dia teruskan minum) hahahah

Aku sebenarnya bukan berani sangat buat2 air aksik orang minum ni ...kalo buat kek aku berani ...sbb selalu buat ...buat air soda ni ..jarang
buatnya lepas minum mulut berbuih2 ke .... terasa mabuk2 macam minum todi ke ...kan ke naya tu ahhahaha

TQ Biha ....jadik Masterchef ....hehehehhe

No comments:

Post a Comment