Thursday, March 22, 2012

Besday Boy-My PE-Part 2

Atas permintaan Besday Boy ...suh masukkan benda2 ni dalam blog ...aku tunaikan ler hajat ...nama pun besday boy ...kenalah penuhi permintaan dia kan ? hahahaha

Setelah aku delete nama aku hahahahahha

Side depan pun dia nak bagi nampak jugak ...kad yang secara ekslusif dibeli kat 7e bawah opis tu jer ....ekslusif ke kalo camtu ? hahahahhaa

Justfication utk beli kad ni ....KALER HIJAU ...
sebab
1-aku yang beli
2-sbb aku suka kaler hijau
3-ikut suka hati aku
4-tak byk pilihan pun since beli kat 7e je

Merujuk pada gambar 3 ....perlu diketahui bahawa .... duit singgit setengah atas meja tu,kamus,balm utk sakit perut semua tu ..tidak ada kena mengena ngan aku dan WANJA hahahhaha ... kiranya 'ILUSTRASI SAHAJA' hahahahhaa


No comments:

Post a Comment