Wednesday, March 21, 2012

Besday Boy-My PE

Meh ler ..aku nak buat post khas utk PE aku ni ...yang menyambut besday dia hari ni ...

Dia kata hari tu ...aku asek kutuk dia je dalam blog aku ... mana ada ...aku KUTUK SOPAN je (eh! kutuk jugak ke?) hahahahha

Biha tanya semlm ...A1,A2,A3 dah ada ...PE ko tu A apa? A4 ke ?
aku kata ...A4 mendenya ....PE aku tu shredded paper je hhahaha

Jadi pada PE aku ..MAAH PE PEMURAH tu .... Hepi besday ..panjang umur ...murah rezeki ...kasik tambah speed ...bagi cepat ini project habis ... aku penat gila buat project ni ... hari ni ko cuti half day ... Anthony dengan senang hati hentam aku ...siap return progress report aku .... suh aku buat balik ... recalculate balik ...pastu PC kesayangan ko tu tak nak recalculate,eh bukan dia tak naklah ..dia kata dah issue tak boleh recalculate,tp PC ngan DC tu tolong ler aku create alasan nak bagi kat ANTHONY entah hape2 tu ...asek kejar aku je ..kot hensem cam RAZMAN takperlah jugak kan? ... hahaha sian aku tau (dah ni mengadu plak)

Dan lagi ...aku dengan DC (wanja bukan nama sebenar) hahahaha mulanya nak bagi hadiah ni ...
Tapi disebabkan KPI ko rendah sangat ....kami dah tukar hadiah ko kepada apa yang ko terima atas meja ko tadi iaitu ...


Hahaha ...tapi percayalah walaupun hadiah ni tak seberapa ....kami sangat ikhlas memberinya ....SILA PERCAYA.
Dan masih kah kau ingat dulu2....kita penah buat satu project tu sama2 ...LAMSON ...pojek tak baper sen yang DC pun takder ....pastu ko dapat satu project lagi ...aku tak ingat project apa ...tapi aku rasa PROJECT TONG SAMPAH ke apa ntah ....(mahap ler kalo salah) .... ko jupe aku ko cakap camni

"akak ...boleh tak kalau XXX nak minta akak jadi PS project XXX ni?"

Kutuk no 1- XXX tu nama ko ... siap bahasakan diri sendiri dengan nama ... SOPAN sungguh ..anak sapo lah ni ...kalo ada anak pompan ..aku nak amik jadik menantu dah

Kutuk no 2-Boleh ko panggil aku AKAK? aku cakap dalam hati ...apa hal mamat ni siap akak2 kat aku ...muda sangat ke sampai perlu akak2 ni? hahahahha

Tapi aku tak sempat buat project tu ngan ko ..sempat tolong sket2 je ...sbb pastu aku kena masuk client opis.

SILA KAGUM sebab aku ingat TRAGEDI ni hahahahha ... aku PENTIUM 8 tau ....hahahhaa

Jadi sekali lagi ucapan aku ...semoga panjang umur ...murah rezeki ....ko mmg PE baik hati lah ....(esok meeting kat KLCC kan ? nak rotiboy) hahahaha

Email PE aku tulis camni

Terima kasih atas ucapan & hadiah yg begitu bermakna. akan aku tak makan donut nie, tetapi akan aku frame kan di wall of fame kat rumah aku. hahahaha...
Yelah ..biar bersemut umah ko ...hehehhe

No comments:

Post a Comment