Thursday, May 3, 2012

Bila MALAS Datang Lagi

Ish ..seminggu dua ni aku mmg malas buat kerja. Tak tahu kenapa yang penting MALAS! tu je nak cakap .

Dah lah malas ...A3 plak lagi kasik tensen aku .... suh aku buat A ...belum siap dah datang nak B plak ..B belum siap dah datang dengan C ....C belum tgk dah tanya pasal D ....elooooo ingat aku ni sotong kurita ke apa? Ada byk tangan? Ke ingat aku ni tangki kumbahan ...sume buang dalam tu .....pastu flush .....?

kalo sotong kurita tu ...boleh jugak jemur kasik kering buat sambal sotong makan dengan nasik lemak sedap tau!

Kalo tangki kumbahan pun ....indah water kutip fee tau 48 hengget 6 bulan ...aku tahu ler sbb smlm baru dapat surat indah water dan belum bayar pun ni .... tunggu ihsan royalti May .... gila kesian ....48 hengget pun tunggu royalti baru bayo hahahahha

arggggggggghhhhh!

Rasa nak lempang org ...tapi nak lempang saper plak ..saper nak sedekah pipi kat aku ni? hahahahhaa

Nak TOC ...aku dah siapkan ..dia kata tak nak macam tu plak ..detail sangat ...weh sume projek aku sebelum ni buat macam tu apa ....

Ok ...ikut jelah macam dia nak ...malas nak derhaka kat org tua hahahaha

Bila dah buat dia kata plak ....nanti discuss skali lagi 'to expand' expand mende? hari tu aku dah letak detail skali tak nak ...nak summary je ....bila dah summary ..nak expand ....expand maksud apa? masukkan detail lah kan? ...pastu suh aku compare dengan register DC ...ngan DSR PC ...ya ampun ....mana satu nak ikut ni .....ikut MDR je kan senang ....berapa byk register kena ikut?

Ish ....aku malas ...malas dan malas ...

Jadi meh aku tunjuk2 gambar ..padahal meja aku semak dengan segala macam benda yang A3 nak ...hehhehee


cantik tak? bunga kristal ni sume mak aku buat ....mak aku kan takder keje kat umah ...dia buat byk2 ni ....bukan dia buat apa pun ..pastu org datang2 ...dia bagi ....hehehhehe yang kaler pink tu aku dah ambik bawak balik KL ...dari dia bagi kat org lain ...baik bagi kat anak2 .....
Dan lagi .....mula2 aku nak rembat kaler hijau tu ....tapi bila pk2 balik ...yang pink tu lagi besar ....jadi berdasarkan modus operandi aku TAMAK ....aku amik yang besar ...aku mmg suka yang besar2 ....tu pasal dapat MONTEL ...yang BESAR hahahhaha
Ni mak aku buatkan spesel utk aku ....kecik je ....utk aku letak kat opis ....pakai cawan yang dapat masa kenduri kawen tu ...yang kecik2 .... gambar bunga terbaring ....macam biasa bila mode malas sampai hehehe

Sekian tima kasih kekekekkeke

No comments:

Post a Comment