Friday, May 25, 2012

Training yang Horror

Satu ......Jumaat ptg ...ada training ...kul 2.00 ...make my lunch time shorter which i dont like at all (ada ke orang suka?)

Dua....Training yang boring ...sebab ? entah ...nama training mana penah best ...sume boring ... pulak tu penceramah dia agak boring jugak (dalam bahasa mudah TAK HENSEM) kalo hensem mungkin grade BORING tu kurang sket . Kira dable standard tak camni? hehehehhe

Tiga.....paling horror ...masa break ..penceramah ni tanya aku asal dari mana...aku masa tu tengah sembang dengan orang sebelah .... tetiba dia kata

"oh ...Terengganu? makan ikang?"

Ah! sudah ...aku tak sebut pun Tengganu

Kawan aku lagi sorang terus wasap aku ...dia duduk selang dua orang dari aku ...takkan nak pekik kot ..behave ...behave ...client tu? jangan ler tunjuk gelojoh sangat kat client! hahahhaa

"siap cakap tengganu plak"

Aku angguk2 jelah ...malas nak layan cakap disamping tak naklah kata dia PEKAK kan . Tak nak lah dia feel OKU sangat hehehhe

Tapi aku dah siap2 pk ...kalo dia tanya Tengganu kat mana ...aku nak belasah je ...KUALA TENGGANU ...ke aku perlu jawab BESUT? alah ..sama jelah ...tak ada beza pun ..sama je aku tak tahu lokasinya!

Jangan dia tanya Kuala Tengganu kat mana ...sudah ....disaster!

Pastu dia citer plak pasal KERTEH ...siap tgk2 aku mintak respon ....YA AMPUN ...aku bukan sombong ...aku tak tahu pun KERTEH tu lokasi dia kat mana ...kalo orang cakap kat BRISBANE pun aku percaya gamaknya ....tolonglah ....malas ler nak citer kat dia yang aku ni mmg GPS ROSAK ...mmg dulu masa sekolah cikgu GEOGRAFI tak baper handsome ...tu pasal aku tak baper pandai subjek tu. Boleh? hehehhe

Dia kata lagi .... nanti dia nak p tengganu ...nak call aku ajak jalan2

Ha ...kol lah kalo berani ....kalo berani sesat ....

Dia kata kalo kat Johor best jugaklah ..happening ...aku nak jawab aku asal johor ...tapi bila pk balik ...johor ke ...tengganu ke ...bukan aku tahu pun jalannya ...sama jugak huhuhu ...so aku diam

Dia citer lagi pasal balik raya

Aku gila seram ni kalo dia tanya aku , aku balik Tengganu lalu jalan mana ...GILA ...mana aku tahu .... yang ni nak tipu pun takder idea ni ....ke nak cakap PLUS highway? ada PLUS Highway ke kat Tengganu? Ish!

Bayangkan sepanjang sessi tu kawan aku duk tahan gelak tengok reaksi muka aku yang tak tentu arah ....

Takut orang tu tanya pasal Tengganu lagi ....

ADEH



No comments:

Post a Comment