Monday, May 21, 2012

New Season ...

Season baru utk disaster baru ....tak pepasal aku balik dekat pukul 7 ...

Memang jarang2 ler aku balik lambat ni ... kalo kul 6 tu pun dah kira MAHA lambat tu hehehe...
Tapi terpaksa balik lambat sbb isnin ada Kick Off Meeting project baru ...nak siapkan Slide Show dengan segala benda2 utk meeting tu ....

TQ lah utk PE aku ...yang telah membantu aku siapkan Slide Show tu ...(walaupun separuh je) tapi separuh pun sebenarnya dia buat sampai nak habis tu...aku tinggal buat dua slide je heheheh

Tu pun setelah aku habis-habisan buat muka kesian.



"Aku buat separuh ...ko buat separuh" dia kata dengan muka terpaksa.... (mesti dia pun malas nak buat tapi sebab aku paksa2 dia maka dia pun terpaksa buat jugak ...half way ikhlas lah kira ...ikhlas separuh masak ...boleh? kesian ...kang dapat pahala pun separuh masak je hehehehhe tapi bolehlah ...telur kalo separuh masak ...letak dengan kicap pun sedap jugak (ada kaitan ke?) heheheheh

"ok ...ok ..."

Pastu suh aku buat pojek schedule guna excel ...dah ler byk benda complicated dalam tu ... habis satu department PC aku merayu tolong buat utk aku ...PC aku yg kuat makan tu MC plak ..kalo ada dia senang sket aku nak mintak (paksa tolong) heheheh



Sampai PC yang tak pernah aku bertegur sapa pun aku mintak tolong jugak tapi dorang tak nak tolong sbb dorang dah tutup pc dan dah nak balik ..dorang kalo jumaat je mmg balik awal saja (sian kan aku ....sedih tul)

Pastu aku godek sana sini ikut suka hati aku dengan kaedah CUBA JAYA ...tetiba PE aku datang . Dengan muka tak bersalah dia kata

"takyah buat camtu .... buat table macam selalu kita pakai masa meeting tu ...yang selalu ko buat tu ..."

HAMPAGAS

"dah dua jam aku menderita buat ni ko baru cakap ...ko tahu tak aku merayu2 kat bebudak PC tu sume suh tolong aku sampai yang aku tak pernah tegur pun aku tegur jugak "

Aku siap pesan tu kat PE aku ...esok Kick Off ko duk sebelah aku ...aku bukan reti sangat guna slide ni ...buatnya tengah presentation tu aku ter lost slide ke apa ... naya je ...dah lah aku ni SUPERPANIC ....dulu dah penah dah terjadi .... huhuhuhu


rasa macam dalam penjara!

No comments:

Post a Comment