Friday, May 11, 2012

Apakah?

Penat2 ....hari ni aku rasa penat macam keje menyawit kat ladang sawit felda je

1)pernah ke p masuk ladang sawit? kebun pisang pun tak pernah ..ada hati nak bagi perumpamaan macam masuk ladang sawit ...

2)Mentang2 FELDA dapat durian runtuh ....sibuk nak sebut FELDA ...macam ler ko pernah apply jadik PENEROKA ...

Nak teroka apa kalo jalan pun tak tahu heheheheh

Yang lebih memeningkan kepala aku ialah keadaan meja aku yang macam kena tsunami ni ...padahal kat luar panas je ...dah takder mood nak kemas ...jadi aku tukar MODE aku redho jelah ...sesekali feel TAPAK PELUPUSAN SAMPAH ....apa salahnya kan hehehhee ...ala2 ALAM FLORA gitu

Ni takder apa sangat nak buat dengan benda alah ni ..sume dah setel dah pun ...tapi sume dilonggokkan atas meja aku dah rupa tempat jual suratkabo lama...eh! jangan ...paper ni rege nya juta2 tau ....ni lah hasil aku "cucuk dinding" tiap2 bulan tu ...hehehehhe

Akhirnya siap jugak TOC aku yang boss kata nak tgk isnin tu ... kalo tak aku mmg plan nak bawak balik buat kat umah ...tp kat umah tu pakai laptop ....keyboard dia tak best ...aku suka ada keyboard ....bunyi tap tap tap...ala2 kerani zaman P ramlee ...baru syok sket menaip hehehhe...Nasib baik siap ..takyah bawak balik umah kekeke

Gigih aku buat selama tiga hari tau ...dah ler ada merah ...hijau...kuning ....mata aku pun dah nak jadik traffic light dah heheheh

A3 kata kalau boleh siapkan isnin ...dia nak tgk ..sbb nak siapkan sume next week ...ayat dia tu
"try your best ..... "

Padahal kang kalo tak siap ...dia asek lah datang tpt aku 5 minit skali macam RELA buat lawatan keselamatan ...tak kosa aku ....hehehehhe

Iklan ....


Hahaha kalender UMNO ...ni aku rompak kat umah mak aku ...tgh amik2 gambo meja tadi terpandang plak benda alah ni ....sajer nak kasik muhidin yassin buat KEMUNCULAN KHAS dalam blog aku yg tak semengah ni ...harap dia tak tuntut royalti hahahahh

No comments:

Post a Comment