Thursday, May 17, 2012

And Again .....

Baru nak bersuka ria ..project disaster ni dah nak habis ...



Bos A3 tanya dalam miting hari tu

"now u in which project? any new project?"

aku jawab "not yet ....."

"i have another project XXX. Want to be my team?" XXX tu nama project . Aku pandang muka dia ....ni offer ke paksa? Litar pintas pale aku kejap heheheh


"hmmm ...still thinking" aku sebenarnya dah tahu kewujudan project tu ...dan aku tahu dia PM nya .......cuma yang dah tahu PE nya tu MAAH PE PEMURAH aku tu...dan aku dengan senang hati gelakkan dia sebab penderitaan dia akan bersambung (kejam tak?) tak sangat kot ...PE aku tu lagi salu gelakkan aku ... sian kat aku tau ...dah ler nama hilang dalam project dan dah nak habis project baru sedar (sambil kesat airmata kesedihan)



Dua hari lepas tu dia datang tempat aku ....dia tanya ...

"what is your another project?"

aku tanya balik
"which one? YYY ? almost close ...pending for a few documents only ...." YYY tu project aku dengan A2 ...dah nak habis tapi tak habis2 ..panjang betul nyawa dia hehehehe

"ok ..so you can be my team lah for XXX?"

Aik! tak habis lagi dia melobi aku .... sabo jelah ....

"can lah ...." tu mmg dah PAKSA lah tu namanya ....jadi memandangkan aku mmg takder project baru ...i said OK!

A3 ni kalau tolak2 peel dia yang suka mendesak, menjerit dan memaksa ....keje dengan dia mmg MABELES ....hehehhe



Dalam setengah jam lepas tu dia datang tempat aku balik

"i gave XXX project to another person ....you will be in ZZZ project" ZZZ tu pun project lain yang baru jugak.

Aik sudah tukar ka?

"why?"

"XXX only two month's ....give it to her ...she's new"

"so ZZZ for how many month's?"

"about four month's" ceh! lagi panjang ler derita aku macam ni hehehhe

berdoa jelah yek huhuhu ...

kata PE aku "legasi kita belum berakhir"

banyaklah ko punya legasi hehehhe


Positif ni....POSITIF .....

Bila kita dipilih oleh orang yang bagus ..maknanya kita baguslah? tak macam tu

(apsal mode positif tapi rasa nak nangis ni ......) warghhhh tolong hahhahaaha

2 comments:

  1. I suka u keje dgn dia......sentiasa ligat mcm lipas kudung......keje cepat, makan laju, kadang tak sempat makan......maintain slim!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn ler drama airmata berulang lg ...sadis huhuhuh

      Delete