Wednesday, May 9, 2012

Nak Marah ...Sedih ....dan Bengang dan Nangis !

Hari ni nak kata takder mood nak keje ...aku rasa ok je ...seronok je aku pagi tadi datang keje dengan baju kaler hijau aku ...aku ni kalau pakai baju kaler hijau mmg mood riang ria lah kira nya hahahaha...siap pakai kasut tumit lagi ...boss A3 siap tegur ...aku nampak tinggi hari ni (dia nak kata hari2 lain aku pendeklah tu)ish2 ...melampau tul

Tapi aku nak marah je ....sorry jelah saper2 yang kena marah tu ...korang halal jelah ek ...raya kang aku mintak mahap hahahahha



Aku hantar satu email .... pada contractor ni nak tanya samaada dorang perlu lagi ke tak bilik opis dan transponder parking ...yelah ..kalo  tak perlu, terminate je. Jimat duit ....boleh projek untung banyak ... sbb projek ni patutnya dah habis ...skang ni utk final documentation jelah kiranya. A3 paksa siapkan semuanya within next week!
aku tulis email camni ...

Pls confirm PFCE require extension of MOC/PFCE office and car parks for AFC support. If yes, please specify for how many month.


salah ke ayat aku tu?
tak sopan ke?

"Manusia" ni ...siap kol PE aku lagi menyatakan rasa tak puas hati sbb katanya aku tak buat ayat elok2 bertanyakan hal tu ....

Kosalah dengan kau orang ni !!!!!!!

Amboi ..nak elok camner lagi

aku siap adress DEAR lagi kot ....
aku siap tulis PLEASE lagi kot
aku siap tulis WARMEST REGARDS lagi kot .....

yang DEAR dengan WARMEST REGARDS tu aku tak copy ler kat email ...aku copy isi email je.

Dahnya apa lagi yang tak puas hati?
dahnya ...nak sopan macam mana ..nak lemah lembut macam mana? dengar ke suara aku?

Kata hari tu bukan main diet BODY BUILDER lah bagai ..kira dalam hati ada taman lah?

Kot ye pun ...nak aku buat ayat camner...siap nak ngadu2 ...tak kosa tul ...

Stress lah aku dengan ko ni!

In the first place ...email tentang hal sama boss aku pernah dah email kat dia ...tak reply pun ... skang bila aku email tanya ...kata aku buat ayat tak proper? PROSPEKTUS tul hehehehe

Yelah ...esok2 aku nak email kat dia ni ..aku attach skali manuskrip 600 muka surat aku tu .... tu baru kira proper kot

Mah aku nak cakap ....

Get Out ! (eh muka mamat ni macam MONTEL aku lah hehehe)



Dah-dah ...tak kosa nak layan .....Talk to my hand!!!!!!

Aku merajuk ......!!!!!!!


 Oklah ...sorry ...tak sengaja ...hari ni mmg nak mengamuk je ..... huhuhuhuhu

Yelah2 ....aku arrange lah makan2 tu walaupun nama aku TAKDER  (sampai hati betul)..... sedih ni .....NANGIS huk huk huk


Retak hati aku tau ...


Sorry ek ...pada sesaper yang kena marah hari ni ....huhuhuhuhu







No comments:

Post a Comment