Friday, May 4, 2012

Boss oh Boss !

Dalam lif masa nak turun lunch

Masuk satu lif dengan bos aku ..bukan A1,bukanA2 bukan A3 ...ni takder A punya hehehhe ....

Tetiba tarik tangan aku (lif penuh masa tu) aku toleh belakang sebab dia kat belakang aku. Dia tengok mata aku.

"kenapa?" aku tanya

"eh pakai maskara ...tak pernah tgk you pakai maskara"

ERK!

aku balas
"i hari-hari pakai maskara"

dahnya mmg hari2 aku pakai maskara kot ...tetiba je hari jumaat nan indah ni ada isu pasal maskara aku plak

"ye ker? selalu tak nampak pun"

aku pun jawab dengan selamba

"oh ...salu tak close up muka i kot" hehehehhe

Sorry bos ...terlawak bodoh .... takder idea ...kalo idea2 sengal ni mmg selalu je ada heheheh

Ish ....tak baik tau ...boss tu sajer je kot nak beramah mesra dengan aku huhhuuh

tp aku pun bukan tak ramas mesra ....takder jawapan je heheheh

No comments:

Post a Comment