Friday, January 7, 2011

Pagi Yang Kalut

Hari ni datang opis lambat . Entah ape buat kat umah tadi . Hehehe . Selalu kul 7 dah kuar dah . Tapi tadi sampai berita pun dah nak habis baru kuar . Pastu benti isi minyak ...pastu benti lagi sbb aku tak tahan nak terkucil . Hehehe . Nasiblah jalan tak jam . Kalo tak ...extravaganza ler ...ala2 prosperity beger je heheheh .

Sampai2 opis , meja dah penuh dengana document , dengan 'stick on notes' atasnya dengan macam2 pesanan . Biasalah tu , sajer nak mengabiskan 'stick on notes' aku hahahaha . Ingat tadi sampai opis nak sarapan dulu . Sebab kat umah tadi tak sempat . Minum jus je . Tapi bos suh siapkan dokument tu dulu sbb dia nak p KLCC dah . Dia kena sign dokumen tu . Jadi aku pun cepat2 ler buat . Sedang penuh perasaan buat tu (ceh ..penuh perasaan..macam ler tgh buat novel) , bos datang balik kat meja aku . Tanya pasal satu document ni .

Aku check aku punya record aku ni , aku sajer2 je create utk diri sendiri . Bukan ISO pun . Semua dokumen kuar masuk dari aku mmg ada dalam tu . Siap tarikh skali . Pass kat saper siap sign lagi hehehe . Walaupun ada makhluk Allah bijak pandai dari planet Jambi tu kata record aku tu tak canggih....eh ada aku kisah tak canggih? aku punya , suka hati aku ler nak buat gaya apa ...kuak lentang ke , kupu2 ke , terjun bebas ke ...hatta gaya mati lemas pun , ko kisah apa ? yang ko sibuk2 tu naper ? ko ada ? hehehehhe . Yang penting rekod aku yang tak canggih ni lah yang selalu menyelamatkan keadaan tau (dengan kosa Allah ler)

Berbalik pada boss aku (sbb dah banyak membebela tadi) dia kata satu dokumen ni ada pada aku . Aik ! ni pelik ...sbb semalam sorang lagi engineer tu pun cari kat aku jugak . Aku dah check rekod aku , mmg takder . Aku mmg dah pass pada si A (takyah ler sebut nama) hehehe . Dia plak kata

"u tak ada bagi i kan ?" soklan jenis ni dinamakan soklan yang dah ada jawapan . Dia nak suh aku jawab 'takder' hehehehe . Aku kata ada ...rekod aku mmg tulis nama dia yang receive dengan tarikh skali ....alah! rekod yang tak canggih tu ....heheheh . Tak puas hati ? ada sign dia lagi ...tak puas hati lagi ? kalo tak puas hati gak esok2 aku guna cap jari ..ke scan guna anak mata ke ...ke nak buat ujian DNA ? tiap2 kali receive kena bagi selai rambut ke ? nak ? huhhu seram2 ...saper yang nak simpan rambut2 ngan segala bulu2 tu ...oh tidak ! heheheh

Jadi lepas dia tuduh dia tuduh dia (biasalah ...saper nak ngaku kan) akhirnya dia kata nanti dia check balik . Dia kata dia ada email suh aku pass pada insan B (makhluk lain ....) heheheh . Aku check email ... mmg ada email suh bagi pada makhluk B tu .... tapi tu dokumen lain ... aku print lagi kekkke . Dia pun kata "oh ya ker" aduilah .... kalo takder lah rekod aku yang tak canggih tu ...mesti lah aku jadi OKT pertama wahahahha

Sudahnya ...aku makan kul 9.30 pagi ...makan megi ...dengan swiss roll je ...sah2 kedai nasi lemak sume dah tutup heheheh

Itulahs erba sedikit mengenai kerjayaku ini ....apapun ...i'm loving it (buat gaya lagu iklan tau) hahahaha

No comments:

Post a Comment