Tuesday, January 11, 2011

11.1.11

Cun tak tarikh ni ? Hehehe . Mula2 tak perasan . Bila pagi2 saya datng , jumpa bos minta sign document , bos saya kata

"eh cun tarikh hari ni" baru saya perasan .

Cerita best yang jadi hari ni ? Pagi2 sampai opis ...atas meja saya ada bungkusan nasi lemak dengan satu nota atasnya ... oh dari Kak D . Baru ingat nak turun beli makanan , tapi dah Allah bagi rezeki pagi2 hati ni . Heheheh . Baru semalam cerita pasal 'murah rezeki' kekekke .

Lepas tu ada kawan lak bawak kuih lopes .....huhuhuh peberet tu ...makan lagi ...rezeki ...

Cerita berikutnya , hari ni pakai baju maroon ngan tudung creme ....apa tema ? entah ...caca marba . Baju2 aku ni sebenarnya husband i si montel yang gosokkan kekekeke . Dari dolu2 mmg dia yang gosok baju pun . Tapi baju2 aku yang amik dan letak kat tempat gosok , jadi aku ler tu salah pilih tudung hehehe . Pakai jelah . Buat tak tahu je . Kalo zaman uni dulu , mmg tabiat aku ni pakai baju lain , tudung lain heheheh .

Dan lagi ? hari ni orang eksen dari universiti jambi datang . eksen marah orang sana sini . Korang jangan ler ingat dia ni pankat beso sangat ....dia ni kerani je .... hahahaha tapi eksen dia ..kalah bos aku yang resident engineer tu .

No comments:

Post a Comment