Monday, January 24, 2011

Idea Baru ...Tapi ...Nak Mula Kat Mana ?

Hmmm ...cuti 4 hari . Tak ada jalan sangat sebab hujung bulan , lagipun ada idea nak tulis manuskrip utk novel baru .

Saya ada simpanan beberapa manuskrip lagi , dan saya ada satu manuskrip yang terlalu ingin sangat saya terbitkan , menjadi novel dan menjadi bacaan pada mereka2 yang berminat membaca . Tapi masanya belum sesuai . Manuskrip tu masih ada dalam simpanan saya . Kenapa ? sebab dalam tu ada banyak kisah , ada banyak cerita , ada banyak soalan yang saya rasa belum bersedia nak jawab bila buku tu sudah dibaca nanti .

Saya ada idea ...ops ! idea mak saya kekeke . Mak saya ni dolu2 nak jadi penulis jugak kot . Tapi masa tu sekolah pondok , mana nak sibuk cari daun buat atap nipah lagi , tapi sempat jugak curi buah rambai dengan nenas kat kebun orang . Ish ! mak saya ni dulu nakal jugak tau . Dia kembar . Sama je nakalnya dengan kembar dia . Tapi dia lagi advance lah . Hahahha

Cerita baru saya tu ...pasal 'menantu pilihan' . Hmmm ...hanya mereka2 tertentu je akan paham . Hahhahaa . Yang tak paham tu takyah tanya , sebab memang bertujuan tak nak bagi paham . Hahhaha

Tapi ...nak mula kat mana ? hmmm .... saya fikirkan

No comments:

Post a Comment