Monday, June 11, 2012

Thank You and Terima Kasih

Terima kasih utk Project Team dan "bukan project"....yang telah bersusah payah ...bersama-sama bekerja keras menyiapkan Package FINAL DOC yang telah berhari2 MENGHANTUI kita tak kiralah dalam keadaan paksa atau rela hehehehe

A3 yang entah berapa puluh kali cek dokumen dan setiap kali tu ada je salah ...suh aku betulkan balik..entah baper kali revise sampai aku naik pening hehehhe ..bukan aku je pening ..sume orang pening ...sampai abg2 printing pun dipeningkan skali ...

Gigih gila orang tua A3 tu mengcek hari2 ... salu nya projek lain ...takdernya PM nak cek hahahahha

Utk Wanja ....TQ .....you help me a lot ......nak2 ISO drawings yang punya banyak ...smlm nyaris2 aku buat drama air mata kali kedua nasib baik ko ada kalo harap PE kita tu ..hampeh  hahahaha.

Gaya Wanja "mengecek dokumen"

Utk Abang Faizal ....yang bertungkus lumus dari pagi lagi .... dengan pelbagai aksi dan gaya ....bila aku kata nanti aku cari saper2 yang free untuk tolong dia, dia kata takper ...dia bleh buat .... tapi setiap kali aku lalu ..dia buat aksi yang pelbagai yang menggambarkan PAYAH NI KALAU BUAT SORANG hahahaha ....tp mmg betullah ..aku percaya ....8 set .... 20 books per set .... sendiri kasik kali lah....160 tu .... hehehheh

Gaya angkat kotak ....angkat KOTAK pun kena ada STYLE tau hehehhe ...tp tu kotak kosong je ..kalo kotak ada isi ..takder maknanya muka PENUH BERGAYA macam tu hehehehe

Ha ...ni tonggeng bukan sebarang TONGGENG .....Ni Gaya CARI BENDA HILANG ...heheheh ...sbb abg printing kata .... ada lebih satu TOC ...padahal TOC dia print cuckup2 je ...maknanya sume fail mesti ada satu TOC dan TOC tu tak patut ada lebih ...dah cari tapi tak jupe ...maka ...CHANGE TO MODE REDHO yang sebenonya dah malas nak cek hehehehe

Utk Shidah ....TQ tolong ...ko tak banyak cakap pun masa aku mintak ko tolong abg faizal walaupun ko posa hehehehhe ...(aku yg tak posa ni pun tak makan sejak pagi....tak sempat dek dikejar boss kekeke)
Aku takder amik gambo shidah tadi.

TQ ayu .... yang pun sama sudi tolong tanpa banyak soal...pun aku tak amik gambo ayu tadi. patutnya aku amik gambo ko masa ko duk kat lantai buat pose AYU tadi ...AYU DENGAN POSE AYU hehehhe.

Utk PC aku ....yang dah jadik "Engineer Kertas" hari ni ...TQ tolong aku cincang kertas yang banyak tu ....hehehehe

Utk abang printing yg berdua tu .... lagi2 terima kasih

Utk PE aku ..NYAMPAH ...sbb ko tak nak tolong ...ke ko balas dendam sebab aku "memetir" dengan ko pagi2 tadi hahahaha ...saper suh ko letak dokumen tak bersign ...tak bercop tu dalam final doc ....dah bos "memetir" kat aku ...aku "MEMETIR" lah kat ko balik .... saper lagi aku nak mangsakan hahahaha

Akhirnya ...bos belanja MEKDI .... TQ Bos ...sbb prihatin dengan KESUNGGUHAN kitorang hari ni hahahha

Abaikan jelah meja aku yg bersepah2 tu ...salu tak sepah pun ...kemas je(kataku sambil gelak tutup mulut) hehhehe



No comments:

Post a Comment