Wednesday, June 6, 2012

Teh Tarik Yang Sadis [dengan Ilustrasi bergambar]

Bila tealady ada

-air tealady tak best ...

teh o manis gila ...
kopi pahit
teh tarik tawar tak kaw

Bila tealady bercuti ...

Tengoklah air teh tarik yang aku buat sendiri ni ...

FAILED
FAILED
FAILED

SO....


Hehehe ...komplen je pandai ...buat HAMPEH!

Baiklah ...mulai hari ini saya akan

1-belajar bersyukur kerana saya mempunyai tealady yang akan buatkan air utk saya

2-at least teh tarik dia lagi "ada rasa dan rupa" berbanding teh tarik saya yang rupa takder rasa lagilah takder (tapi aku telan jugak sampai habis sebab tu jelah yang ada) heheheh ...tak kisahlah kalo teh tarik dia tak kaw macam teh tarik tealady tingkat atas tu ...kira rezeki dorang lah kan ada tealady SUPERB ala2 KOPITIAM!

3-AT LEAST ADA JUGAK TEH TARIK NAK MINUM .... KO HENGAT KAT PALESTIN SANA DORANG DAPAT MINUM TEH TARIK?

ok ...sekian ....





No comments:

Post a Comment