Thursday, June 28, 2012

Ni sumbangan Cik Tun Temana



Sbb smalam aku merajuk dan sentap ngan dia ...dia makan tpt best2 tak ajak aku ...

Yelah ..orang ada adik baru (sila baca dengan anda sedih sambil kesat2 airmata)
Adik baru plak ada kereta (tambahkan kesedihan anda)

Aku ni kete adalah ...boleh je bawak kete ...tp kete tu nak dihalakan ke mana tak tahu ...kang ada plak aku dengan Cik Tun TEMANA skali tak jumpa jalan balik opis

Jadi pagi2 dia datang ...bagi benda ni ...kopok ...aku suka kopok ni (takyah lah tanya kopok apa ni ..aku pun tak tahu sbb kopok ni tak popular pun ....) pertama kali aku makan pun kat tempat Cik Tun TEMANA tu ..yang last2 aku cakap

"Kak ...kita amik semua ek" hahahahhaha ....

Siap beli kaler hijau lagi tu ......TEKNIK BELI JIWA

oklah Cik Tun TEMANA ....kira "kensel" lah merajuk kita semalam hahahaha
Tima kasih bebanyak ...

Pasni kalo merajuk lagi harap2 dapat ler Keni rogers ke ... kek secret resipi ke ...kalo tak dapat pelempang lah ahhahahha

No comments:

Post a Comment