Wednesday, June 13, 2012

Air Zam-Zam ....

TQ kat PE aku yang yang baru baik sakit tu (sakit kena tembak ngan client kat email, sampai MC padahal selama aku keje ngan dia dari PROJECT SAMPAH sampai kitorang DISAMPAHKAN oleh project ni, tak pernah dia MC.... client project baru aku ...mulut ada peluru berpandu tu ..keje menembak je hehehe)
sebab bagi aku ni ...AIR ZAM-ZAM
Meja aku semak sangat ...ni je POSISI yang aku rasa kurang menampakkan SEMAK meja aku (ke masih SEMAK?) ehhehehe

Pepagi balik miting dia datang tpt aku ...dia kata amik air botol tu ..dia belanja ....aku tgk botol tu ...biar betul mamat ni ..ni air botol dapat FREE GIFT kat mana plak dia sedekah kat aku ... pastu dia tgk muka blur dia kata

"air zam2 lah"

Oh ...cakap ler betul2 ...dahnya dia kan suka cakap tak betul hahahahah

Yang mak mertua dia p umrah hari tu kot ...tak tahu ler kot dia yang pergi umrah kan? tapi macam takder plak cuti panjang ...cuti sehari je hari tu

Ke p umrah BALIK HARI hehehe

ISRAK MIKRAJ ke? melampau lah tu kan ..walaupun aku ni GPS rosak ... aku tahu ler p umrah tu takleh naik bas TRANSNASIONAL kat TBS tu ...jangan ler nak tipu aku sangat heheheh

Hari tu masa mak mertua dia nak p umrah tu ...dia datang kat aku ..dia kata dia nak balik awal hari ni .... mak mertua dia p umrah

aku boleh dengar mak mertua dia nak "menikah"

Serius ...bukan buat2 tak dengar heheheh

Tapi aku tak cakap apa2 ...aku kata OK jelah ....

Pastu dia kata dia nak hantar ke airport ... so nak cuti lah kiranya
Kdg2 aku kata TAK OK jugaklah bila dia nak cuti heheh

Bukan nak kejam ...tapi musim2 A3 nak mengamuk.... adalah lebih baik dia tak cuti
dengan anggapan kalau A3 nak Menembak, Membakar atau Meracun kitorang satu team ni ...boleh lah kiranya kami berkongsi bersama2

Racun kalau secawan minum sorang ... gerenti mati kot kalo dah sampai ajallah
tapi kalau secawan kongsi berdua ...mungkin tak mati (kalau belum sampai ajal)
mungkin duduk sepital "LAMA SKET" hehehhe

 Bak kata pepatah
Sikit sama dibuang
Banyak sama Dihumban!

Dan masa tu baru aku perasan aku dah salah dengar ....Bila dia kata nak hantar ke airport . Sebab takkan mak mertua dia nak nikah kat airport. Kelas ko ...Siti Nurhaliza pun tak nikah kat airport hehehe

Utk Cover PEKAK, aku kata

"p mana?"

Dia kata "Mekah"

Ok ....aku dengar tadi NIKAH hehehe

Sorry ...telinga pekak hari tu ...A3 tocer (tetap jugak nak salahkan orang ...sendiri tak pernahnya salah)hahahahaha

Apapun terima kasih ler di atas ingatan anda hehehe

No comments:

Post a Comment