Monday, June 11, 2012

Meh Tengok Rojak Campur

Post ini diwujudkan bertujuan utk menghimpun sume gambar yang saya ambil...bertujuan utk diletak kat blog ..tp tak sempat nak letak kat blog sebab sibuk dengan kerja2 A3 ....

Jadi sekarang saya dengan gembiranya nak HUMBAN sume gamba2 tu dalam satu entry bersama cerita pendek (cewah ...cerita pendek tu ...) dan saya nama kan post ini sebagai ROJAK CAMPUR hahahhahaha ....

Junior aku kata ...ROJAK CAMPUR tak international ....nak international sangat? tukar jelah ...FRUIT SALAD hehehehe camner? INTERNATIONAL tak ? hahahaha

Aku tak kisahlah korang kisah ke tak ke .... aku nak letak jugak (sambil hentak2 kaki)

Gambar pembukaan .... gambar tonggeng2 tapi ni bukan gambar lucah tau ...ni sorang manusia yang tiba-tiba menyelinap belakang tempat duduk aku tatkala aku dengan kawan aku sedang bercerita .... agaknya dia rasa kitorang mengumpat dia lah kot ...tu lah ....salu sangat mengumpat kitorang lah tu ...tu pasal rasa diri diumpat ....takper ...ampun kan jelah ...BUDAK BAWAH UMUR je nih ... tp dia ni blogger jugak macam aku tau ..kalo tgh serabut2 tu ..tgh stress ,,,aku salu jugak jenguk blog ni ... insyaAllah ..MAKIN BERTAMBAH STRESS jadiknya heheheh

Hahahhaha ni dulu masa kecik2 ayah aku tak belikan benda alah KUDA MENAN ni ...jadi dah beso2 ni teringin plak nak naik ....nasib baik tak semput kuda ni ...ni kuda anak buah aku ..lokasi kejadian kat umah mak aku ...masa tu tuan kuda takder ...kalo tak sah2 aku berebut dengan dia ...ada aku kisah? hehehhe
Ni aku nak citer sket ... buku besar tu dua buah buku bos aku ..yang dua buah kecik tu buku aku ... sejak2 aku terpengaruh dengan gaya keje A3 ni ...aku pun tak main dah tulis2 kat organizer ni .... tulis kat buku ni je ....satu projek satu buku .. tapi aku pakai buku kecik jelah ...malas lah nak lawan tokeh hahahahah ...aku carik2 buku kaler hijau hari tu ....tak jupe ..kalo tak ..mesti aku pilih hijau ehhehehe
Disebabkan sibuk hari tu ...aku tak sempat nak update kejadian montel kemalangan. Jangan risau ...kemalangan kecik je (eleh! macam ler korang risau) hehehehe ....tapi "ferrari" aku tu agak teruk jugaklah depannya ..pecah dan diganti baru ..jadik skang ferrari aku dah baru dah ...kira dah buat pembedahan plastik lah ...makan RM200 jugak tu ....

Ni kalo korang nak tahu ..montel yg sibuk2 suh amik gambo ni ...suh post kat blog ...gambo jari dia berbalut sebab eksiden tu....tapi masih sibuk nak basuh pinggan ... konon suami mithali sangat lah tu ... aku tepek jugaklah ...demi tak mengecewakan permintaan suami ku yg montel tu heheheh.

Ni aku nak post dah lama ...tapi tak sempat .... benda ni kamera ...tp lama punya la ...yang pakai filem kodak tu ... lagi klasik dari tu ... sbb setiap kali nak amik gambo kena roll dulu ....aku jumpa kamera ni masa kemas2 stor kat umah mak aku heheheh...tak tahu bleh pakai ke tak lagi ...aku bajet nak simpan 20 tahun lagi ...kot lah lepas tu ada orang nak beli buat collection kan ....boleh ler aku jual dua juta ke ....bleh aku beli banglo ngan WW Passat SECARA TUNAI hahahaha

Aku lupa nama benda ni .... tapi beli kat Papa Johns Pizza ..masa miting ...bukan aku yg beli ....junior aku ....aku saja je nak amik gambo nak kasik KARIPAP MONTEL ni buat kemunculan khas kat blog aku ni hahahahaha
Ni kek harijadi mak aku ....byk gambo2 makan2 majlis mak aku ...kalo sempat aku hapdet..tak ada cerita sangat pasal kek ni kecuali aku nak kek ni ..montel nak kek mocca satu lagi ...dan macam biasa aku MENANG .... hehehhe bak kata montel ...aku kalo tak menang ...mmg takkan tutup kes ...dan lagi hampeh dia kata ...aku ni konon2 tanya pendapat ..padahal aku dah ada pilihan ....mmg aku nak kek coklat ni ...konon2 aku tanya montel nak kek mana ...bila dia tunjuk yang mocca tu ...terus aku kata yang coklat ni lagi best hehehhehe
Gambar 1
Gambar 2
Gambar 3
Ok ....gambar 1,2 dan 3 ..merujuk pada cerita sama .... semua makanan tu Kick Off Meeting dan Training ...makan je lebih ...padahal mengantuk je masa miting tu .... hehehhehe
OK ....nama benda ni aku tak tahu ....tapi ia adalah sejenis pisang yang dipotong nipis ..... dan digoreng dengan tepung yang dikatakan ber cheese.... BERKEJU ler ...sedap rasanya ....
Makanan ini sumbangan Kak Mah yang baru pulang bercuti di BANDUNG ...ke BALI ? entah ler ...tak kisahlah ....bandung ke bali ...dua2 pun aku tak tahu ...hehehhe kalo air bandung dengan air bali (barli) aku tahu ler..apapun tima kasih Kak Mah hehehhe
ok ....ni tak tahu namanya apa tapi ia adalah sejenis agar2 yang di masak bersama NENAS sumbangan CIK TUN TEMANA ....sedap rasanya ....post ni patut dibuat bersama post yang PC aku belanja mekdi tu ....tapi tak sempat aku nak masuk dalam tu ...sbb A3 asek menyibuk je ...maka post tu terpaksa buat larian solo ....bersama2 ni ...CIK TUN TEMANA ada jugak menyumbang jemput2 ikan bilis ...tapi lupa nak amik gambo ...sume dah sumpat dalam perut ...habis tu takkan aku nak telan BB aku plak kan ...amik gambo dalam perut ..telan satu hal ....habis tu TIME nak KUAR nanti camner gayanya ? ish2 ..kejam ...heheehe
Ni plak ..kuih sarapan ....yang aku beli dengan penuh bersemangatnya tapi hanya sempat dimakan pada pukul 4 petang ...hari kuar final doc hari tu ...sila rujuk entry sebeluya (eleh! macam korang kisah) hehehehe
Ni mee goreng sumbangan Kak Arah .... pun patutnya kuar bersama mekdi PC aku belanja tapi tak dapat kuarkan ...hari tu mmg ramai orang belanja aku ....sampai PC aku datang tempat aku tanya apsal aku tak makan mekdi dia ...bukan tak makan .ah nya pagi tu aku dah muntah kedarah mee....kuih kak asmah lagi ....mana muat ...perut aku saiz 25 je tau hehehehhe
Ni lagi ....pizza ... hahhaa metsilah korang tahu ni pizza kan ? takder ulasan tentang nya ...heheheh
ok ...ni paling best ....aku nak citer .... benda kat atas ialah NOTA PERPISAHAN ...kononnya ....aku simpan lama dah ni ...dengan harapan satu ahri nanti bilau RESIGN ...dapat ler aku email kang kawan2 opis ...alah macam orang2 salu buat bila dia tender tu ...EMAIL kat ALL lagi tu ...aku bajet nak email kat PROJECT MANAGEMENT jelah ....

Tapi
Fakta satu - nota ni dibuat sekitar 2010 ...tp sampai skang dah tgh 2012 ...tender nya tak jugak ahhaha
Fakta 2-aku etringat pasal nota ni pasal lately ni ramai sangat tender dan ramai sangat hantar NOTA PERPISAHAN ler kononnya
Fakta 3- aku harap satu hari nanti aku berpeluang nak email kan nota perpisahan ni (taip sambil gelak2) .....

ok ....
gambar penutup ....

ni org posa ....asek bising lapo ...macam baru hari pertama posa ....
ni plak seketeri nya A3 ...aku pun tak tahu apsal budak dua ni jadik camni .....yang seketeri A3 tu ...hepi sangat kot .... sbb A3 dah balik ..half day hari ni .....heheeh
Yang atas tu plak ...aku rasa sbb dia posa ....air kering dalam badan ...tu jadik camtu hehehehe

KESIMPULAN pada kedua2 kes TERAKHIR diatas

Malas lah buat kesimpulan hahahahha
sekian tima kasih

No comments:

Post a Comment