Wednesday, June 27, 2012

Makan2 Lagi [Edisi Melunas Janji]

Kira nya ala2 sama ngan kempen kerajaan "JELAJAH JANJI DITEPATI" hahahhaa

Sebenarnya aku bayar janji ..sbb hari tu masa buat final doc ...mereka2 ini telah membantu aku menyiapkan sume kerja2 tu .... demi memastikan impian bos aku untuk siapkan sume final doc tu tercapai

Kiranya membanting tulang, berhempas pulas, berpeluh2 ketiak lah kan.....

Bila dah siap tu ..aku katalah ..nanti aku free aku belanja makan ...ayat aku tu "bila aku FREE" ... mmg aku niat nak belanja makan .....

Jadi lepas settle projek tu ..aku telah dapat dua lagi projek dengan A3 jugak ...maka aku TAKDER MASA FREE .... dorang ni plak (sebenarnya dua orang antara mereka je)...asek lah memekak kat telinga aku tagih janji ....STRESS ok ....

Maka tadi aku telah meluangkan masa dalam paksa ....membelanja dorang makan hehehehe

Ni antara gambar2nya ....


Ni PE aku ...gaya model iklan telepon ....A3 kata nak train dia jadik PM hokey ....dan katanya lagi ...sejak2 dah jadik PM ni ...tak kelas bergaul dengan orang kebanyakkan macam kitorang ....huh! lom apa2 dah lupa daratan....
Kanan tu bang Jejai ....kiri tu Shida ...DC jugak ..dia penah buat projek aku ni awal2 dulu ..tp lepas tu dia tak buat dah .... cuma masa final doc dia tolong lah ...posa2 pun tolong tau ...tima kasih bebanyak
Ni PC aku ....
Gambar dia jadik besar sebab dia duk sebelah aku je ...kira aku amik gambo dia depan2 muka ....dan aku pun tak tahu apsal setiap kali amik gambo dia ...muka dia jadik camni...ke muka dia mmg camni? heheheh
entah ...malas nak pk
Ni Wanja, pemenant DC lah kiranya utk projek aku tu ....superb ...aku suka keje dengan dia hehehehe
looking forward to work with her in future ....tapi dia kata tak mo involve dengan project A3 buat masa ni ...ehhehehehe...dia demam hari ni ...sian ...muka merah je ....
Kanan ...Ayu .... yang aku pinjam dari Library untuk tolong aku ...kamu sangat membantu ..tima kasih bebanyak heheheheh
Ok ...ni aku nak citer ...gambar separuh tu PE aku .... ok ..tu takder issue ....gambar dua yang hujung sekali tu ...AJK jemputan yang diajak oleh PC aku ...hehehe ....
Pastu yang sorang tu siap kata muka aku nampak sangat tak suka dengan kehadiran dorang ...eh! ye ker? aku seboleh mungkin buat muka redho tau ....hehehhe
Dan katanya lagi ...in future ...kalo ada jemputan makan utk PC aku ...jangan lupa jemput dorang
maka aku pun kata
"takper ...pada masa depan PC pun dah takder dalam invitation loop aku" ....sekian tima kasih hehehehe
Tadi tak sempat amik gambo makanan ...bak kata abang faizal ..makanan sampai je habis ...sampai je habis ....tak sempat amik gambo ...ni gambo pizza yang aku bawak balik utk Mimi ....seketeri ....yang aku amanahkan tunggu A3 sbb A3 ada miting ...kot lah dia nak apa2....bos aku tu kan "unexpected A3"...macam tadi ..selamba2 je kata dia nak sambung meeting hari ni ....esok ...provide sume2 benda diperlukan ....aku menjerit2 sampai bebudak seketeri ni kata p panggil ustad sbb aku kena hsiteria hahahahah
Ni lah gambo Mimi yang dimaksudkan ...yang skang ni dah nak kena PLING ke client office ....hehehe aku harap tak lama lah .... susahlah aku nak buat keje kalo assistant aku dah kat level lain ....tapi kata seketeri department ...dia pinjam mimi sekejap je heheheh
Ni Dewi ...tak kena mengena pun dengan projek aku ...ni pose tgh makan pizza ....roti atas meja tu cuma PROPS jelah kiranya....baju hijau dia sangat menganggu pandangan aku ... maklum ler ...aku kan

"GREEN DISORDER"
Pose terakhir ...Abang Jejai ... membantu saya membawa pizza ....Bang Jejai memang lah
The Only Not Man in Skirt dalam projek aku tu ..bravo ..bravo hahahaha ..kalo man2 yang lain tu ...sebagai contoh PE dan PC aku (sengaja nak siap2 kasi contoh sambil perli)....dia buat derk je kalo aku angkat barang ....tak kira lah barang tu lagi berat dari badan aku pun ...dia buat tak nampak je ...tp kalo aku bawak keropok sepeket pun sibuk sume nak tadah perut hahahahha

Masa projek baru punya roll call meeting pagi tadi ...bos cakap ...dia nak request 3 orang DC ...dan aku telah dengan selambanya kata aku request Bang Jejai ....hahahahaha

4 comments:

  1. weh, comment aku yg previous ko delete eh...
    kecik hati... =(

    ReplyDelete
  2. eh mana ada
    ko komen apa? kat mana?

    serius aku tak delete...sila letak balik komen tu kekekeke

    ReplyDelete
  3. aku x ingat aku comment ape...tp yg aku ingat aku taip smula k...

    1. thanks 2u n aiman yg sudi lanje kitorg mkn...camne u ols appreciated kitorg wat keje ngn u ols, camtu la kitorg appreciate u ols lanje kitorg mkn...

    2. psl prasaan mu ktika PC smpai...aku fhm...ahahaha...mmg xperlu ajk PC lg dh la kan..ehhee...

    tu je yg aku ingat...btw, thanks a lot...

    ReplyDelete
  4. hahaha

    response to no 1: kami sangat menghargainya ...nak2 time2 leher dicekik oleh A3, korg sudi membantu tanpa byk soal hahahaha ....walaupun PE Aiman kata aku asek marah2 dia je ... tapi percayalah ..PE Aiman kita sangat baik(PE sila terharu) hahaha

    response to no 2 : nampak sangat aku ni tak pandai nak simpan perasaan ...apsal sume orang perasan perubahan muka aku ...takder bakat belakon ler hahahahha ...tentang ko punya recommendation ....i'll approve without any further comments ....can rev up AFC hahahahha

    ReplyDelete