Thursday, June 21, 2012

Makan-Makan Time [Edisi Kecil-Kecilan]

Tak ada apa nak post tapi tetap nak post ...hehehe (mode tak sedar diri)

Hari ni mmg banyak keje ....ada miting dengan client (yg sebabkan junior aku kena marah, hek eleh ..client yg ngada ....aku dah email dah kot sume benda2 alah tu kat dia...takper ...takper ...)

Nak arrange Teambuilding utk project baru ...Oh ya! lupa nak cerita ...aku dapat satu lagi project baru ..under A3 (DISASTER!)

Dan beberapa perkara lain ...tapi yg menyebabkan hari ni best sebab kul 3 bos dah balik. Dia pesan macam2 ....dan suh aku siapkan macam2 sebelum dia balik sbb esok dia cuti ...every friday mmg dia takder kat office

So, FRIDAY I'M IN LOVE hahahhaha
(pengaruh citer tv ...eh! i suka si 'hensem' ok)

Apsal post aku selalunya ....introduction berperenggan2 baru jumpa isi sebenar berlandaskan tajuk ?
Huh!

Sebab tu aku jadik penulis kot ...MERAPU ... Oh nak citer jugak ...novel baru akak keluar SEPTEMBER nanti ..SEPTEMBER! Lamanya ....

Terus ke tajuk ...hari ni makan macam2 ....

Ni laksa sumbangan KAK GADIS. Canggih wooo nama KAK GADIS . Dapat nama ni sebab masa training hari tu ...trainer tu panggil dia "SI Gadis Berbaju Hijau" ...wah! terus melekat nama KAK GADIS ....hehehe apapun laksa ni best ...tak pedas .... KAK GADIS kata aku macam kanak2 riang ...tak makan pedas heheheh
Ni tart nenas sumbangan Abang Jejai .... walaupun sebutir je ...ke sebiji ? ke seketul ..tak kisah lah penjodoh bilangannya apa sebab abang Jejai pun dah bertemu jodoh hehehe ...
Yang membuat saya terharu ..abang Jejai sanggup bersusah payah datang ke meja saya utk menghantarkan tart yang seketul ni hehehehe ...ke abang Jejai nak ingatkan saya pasal JANJI BELANJA MAKAN tu? yelah2 ...orang ingat heheheheh
Ni kan ....errr ...apsal rupanya macam makanan kucing? eh tak ..tak ..nasi ni sumbangan CIK TUN TEMANA ....ada lauk hati ...peberet aku ..siap makan ...CIK TUN TEMANA siap suap lagi ...tapi susah nak amik gambo sambil bersuap ...sbb takder saper nak amikkan ...jadi aku amik jelah gambo hati dengan tema "HATI KU TERDAMPAR KESEPIAN" ni hehehehhe

Ni Mihun ..sumbangan HASILAH TAPIS hehehehe TAPIS tu nama projek dia ...gigih masak mihun dengan tuppaware tu pun baru beli ...jadi kira macam double feel lah ..dah ler dapat makan mihun free ...bersama tuppaware free ....lain wooo rasanya ...
Akhir skali ....coklat ..sumbangan PE aku ...utk project terbaru aku ...PERHATIAN utk PE LAMA aku ..MAAH PE PEMURAH ....(sambil buat gaya berfikir) Bila kali terakhir ko belikan aku coklat? terakhir apanya ....terawal pun macam tak pernah kan? heheheh

Kang sentap plak PE aku tu .... macam2 dia belikan ...baru PE baru bagi coklat 3 ketul ...terus lupa semuanya hahahaha

Tajuk post ni - Makan-Makan Time [Edisi Kecil-Kecilan] sebab esok ada makan besar besaran
kalau ada masa aku post ....

wokeh babai

No comments:

Post a Comment