Thursday, January 19, 2012

Thank You Part 2

Tengok betapa free nya aku apabila A3 tak ada kat opis hahaha
buktinya ..aku siap sempat lagi nak buat post2 ucapan terima kasih ala2 wakil rakyat menang PRU ni hahahaha

ucapan terima kasih ni ditujukan kat PE aku yang dah berbaik hati belanja ROTIBOY ni ...
Dia kata bagi sejuk hati ...sbb dua tiga hari ni dia dah KASI BAKAR sama aku....dia tak baca kot post aku ni ..tp aku nak ucap tima kasih jelah dia tak baca pun ..dia mana reti baca2 blog ni ..dia tahu gelak je kuat2 ...sampai A3 komplen dia bukan main suka lagi hahahahah ...apa nak buat ..dia kan AIMAN TAK KISAH hahahaha ...

Korang tolong lah abaikan keadaan meja yang bersepah tu ek ... bukan aku xnak kemas .... kalo kemas pun pastu bersepah jugak ...jadik biarlah bersepah hehehhee (alasan baik punya!)...korang belum tgk bilik A3 lagi ...setakat anak tikus ...senang2 je buat hotel dalam tu ....kalo anak gajah ....hmmm kalo dia teruskan prestasi KEBERSEPAHAN dia tu ...dua tiga bulan lagi jangan kata anak gajah ...bapak tiri gajah pun boleh lemas dalam bilik dia .... gambar ? gila ko nak amik gambo bilik dia ...agak2 ler heheheheh

Tima Kasih kedua untuk NorHasilah Hashem .... dia ni spesel , sampai kena letak nama dia .... motif ? sbb hari tu dia tanya ...bila nak KREDIT nama dia dalam blog ? lah ..boleh plak request tu ....jadi utk memenuhi impian dia ...aku kredit lah nama dia dalam blog ni aku yang tak seberapa ni ....semoga menjadi kenangan ala2 BATU BERSURAT lah mueheheheh ...dia telah dengan murah hatinya membelanja aku nasi lemak dengan sambal kerang seperti gambar dibawah ....

Sadis kan gambar nasi lemak ni ..aku mula2 nak amik gambar sebelum makan ..masa tgh cun2 lagilah ..skali nak cepat punya pasal ..dah nak habis baru teringat . Nasib baik ingat . Kalo tak , memang aku amik gambo daun pisang jelah .... ni siap ada sambal kerang ni ...sedap ..maklum lah FREE hahahahha ...TQ silah ...

Dan Terima kasih ketiga ..utk yang sah2 tak baca blog aku tak kira dalam apa keadaan pun .....TARAAAA
Limau mandarin dari A3 hahahhaa . Limau ni ada 5 bijik semuanya (eh macam dragon Ball plak) ...tapi dah tinggal dua baru teringat nak amik gambo ... tak tima kasih lagi kat A3 ...muehehehehe .... sekian jelah tima kasih kat A3 ...malas nak tima kasih byk2 sebab dia tak abgi ang pow pun ..ke sebab dua hari lepas , aku melawan dia ? hahahahaha

No comments:

Post a Comment