Monday, January 9, 2012

Hepi Hour

Hahahaha ...macam mekdi plak ...

Hari isnin ...no monday blues ....isnin yang dinanti2 lagi gitu . Naper ? sebab A3 ada miting kat luar full day ... selama dua hari sampai esok ...wah kelas ko ....rasa nak suh client buat outside miting je hari2 ...muehehehe

Tapi dalam2 miting tu ..pagi2 sempat jugak dia kejar aku ...nak itu ini ..macam selalu .... takperlah ..bertahan je ..miting kul 9

Pagi2 aku dah pasang niat nak duk kat pantry je ..bukannya apa ... aku takut dia ajak aku p miting skali ...gila naya ..musnahlah HEPI HOUR yang dah aku mimpi2 kan ni ....

Skali aku sampai je opis ...dah ada nota atas meja aku PLZ SEE ME ONCE YOU ARRIVE . Hampeh ...dia mesti mendahului aku ....maklum lah ..dia kan TURBO ....aku pun rasa nak tukar engine lah ...ingat nak pakai HYBRID ke ? ok tak ? kekkeke baik pakai minyak tanah je kalo macam tu ... ada ke TURBO nak lawan HYBRID ....

Sebelum pergi , sempat lagi suh aku macam2 benda .... ada technical note baru ... suh aku issue ....tapi apsal teknikal note plak ...kan ke teknikal query .... dia kata klient tak suka nama teknikal query ...jadi tukar teknikal note ....hek eleh ...kan ke sama je ..nama je lain ..... dah aku kena buat register lain plak ....

Pastu dia pesan lak suh masukkan manhours dalam weekly progress report .... aku kata aku mmg dah masukkan dah pun .... dia kata takder ...tu MOM ...wah ...lawan tokeh ni ...kan ke progress report tu tiap2 minggu aku yg buat ...aku tahu ler aku dah include dalam tu .... aku pun bukak softcopy wpr tu ... dia pun ..."oh ok ...." nampak sangat A3 pun dah kompius

Last week aku letak Wpr atas meja dia ...dia pass kat DC .... patutlah aku cari2 tak jupe pun kat meja dia ...tiba2 aku dapat email ...kata wpr dah issue ...apsal plak dah issue ...aku bukak attachment ...WPR tu aku tak sign pun ...maknanya A3 bagi terus kat DC utk issue transmittal ....kan patutnya sampai kat aku dulu .... adeh ... hai ..dia pun dah berserabut ....aku ingat dia kerja menserabutkan orang je hahahah

Apapun ...aku nak menikmati HEPI HOUR aku ni ...PC pagi2 dah kol aku ....
"oit ...ko tak p miting ke?" hampagas .... bagilah aku chance nak bersukaria sket ....

No comments:

Post a Comment