Monday, January 16, 2012

Terima Kasih ..And Thank You

Dah lama nak buat post ni tapi harap belum terlambat untuk mengucapkan terima kasih pada dua orang ni ....yang telah memberi aku dua benda ni .... hehehhe (tak ada idea lah nak buat ayat best2 sket pepagi ni)

Pertama

Kak Shida yang telah menghadiahkan saya anak tudung ni ...BLING2 lagi ...jangan jeles . Tapi lom ada kesempatan nak pakai . Tapi dah test kat kepala ...nasib baik saiz ...maklum lah ..aku ni speses 'BESAR KEPALA' jugak ... besar kepala ...bukan kepala besar ..kepala kecik je hehehehe . Tima kasih lah banyak2 ...saya sangat sukakannya ...dan seperti biasa ...saya sangat suka pada benda FREE ...dan tima kasih jugak pada Kak Shida sebab selalu baca blog i yang tak seberapa ni hehehehhe . Jasamu dikenang ...kenanglah jasa orang baca ...kalo takder orang baca , penat je aku mengomel dalam tu hehehehe

Kedua
Kak D .... yang telah bagi hadiah patung kartun ni kat aku .... dia bagi benda ni masa aku buat POST STRESS A3 hari tu hehehehe tima kasih sebab "consent"(eja macam mana ek ?)  ngan i ..TERHARU i tak (sambil lap2 air mata) drama ! hahahah ...siap dengan kad ucapan lagi ....Tima kasih jugak pada Kak D yang selalu baca blog i yang tak seberapa ni (sama je macam ayat atas ...nampak sangat kering idea)

Apapun ..jasamu dikenang ....
Aku terpk nak balas hadiah2 ni ....tapi nak balas apa ? aku nak bagi benda yang aku buat sendiri ..atau jahit sendiri atau ...ish ..atau apa ? nantilah pk kan ... hehehehe skang mood malas pk ...sbb ngantuk dan demam tapi kena keje sebab miting petang ni huhuhuh

No comments:

Post a Comment