Friday, January 13, 2012

Serba Salah Dibuatnya

Korang pernah tak mengalami keadaan ni

Ada dua manusia ...A dan B , dua2 pun baik dengan ko ...tapi A tak baik dengan B , begitu jugak sebaliknya . Yelah ..takkan A baik dengan B , tapi B tak baik dengan A plak kan ? heheheh

Satu hari A dengan B ada krisis yang agak besar . Pada dorang besar , pada aku tak besar pun . Tapi sebab dia mmg dah tak ngam , jadik isu kacang kuda  warna apa pun nak jadi isu besar sangat . Padahal tak adalah apa sangat pun .

Jadi bila dia dah bergaduh tu ...si A datang kat aku ...dia tanya
"ada tak B mengata aku kat ko?"

"erk..." nak jawab apa ? dan aku dengan muka toya nya macam selalu jawab

"eh taklah ...takder cerita pasal ko pun"
padahalnya si B mengata A berbakul2 ...tak pepasal ..berbakul2 jugaklah aku dapat saham neraka hehehhe

Lepas tu plak ...B datang ...tanya soklan yg lebih kurang sama ....
"A ada cerita apa2 pasal aku?" ayat lain sket ..maksud sama je ...

Aku pun terpaksa guna skema jawapan yang sama
"eh taklah ..takder citer pasal ko pun...kenapa ?" siap buat muka macam tak tahu apa yang terjadi . Maka B plak mengumpat A ...dan saham neraka aku tambah lagi sebakul

Skang boleh bayang ? saham neraka A dengan B ...sorang sebakul je . A ngumpat B , B ngumpat A ...tp saham neraka aku dah jadi dua bakul sbb aku dengar dua2 umpatan skali ?

Masalahnya skang aku tak tahu lah A dengan B ni percaya ke tak statement aku . Sbb dorang tanya pun ulang2 kali mmg nampak sangat tak percaya langsung dengan jawapan TIDAK aku tu . Masalahnya .... takkan aku nak kata kat A ...."ha ...yelah ...si B mengata ko ..bla bla bla"

Pastu cakap plak kat B ..."ha yelah ...A mengata ko bla bla bla "

Korang tak rasa ke macam BATU API .....lepas tu  A dengan B berperang ....siap main PARANG2 ...tak ke aku yang jadi penyebab ? (bab PARANG2 tu aku menambah jelah) hehehehe

Agak ...orang kata aku ni HIPOKRIT ler kot ... ish! artis je suka guna ayat hipokrit ni tau hehehehe ... bukanlah hipokrit ..aku tak kosa lah nak gaduh kiri kanan depan belakang ni . Lantak ler kalo korang kata aku takder jiwa pejuang ke apa ke ...aku mmg tak dilahirkan utk jadi askar pun (eh ada kena mengena ke ?) tak kisahlah ...aku berjuang utk A3 je hahahaha tu pun kira pejuang tau ...kalo mati ni ..SYAHID tak ? hahahahha

Aku pun ....kalo boleh tak nak lah dengar cerita orang mengata aku ni . Biarlah aku tak tahu . Aku ni stok TELINGA PANAS jugak . TELINGA PANAS ....bukan TELINGA CAPANG ok .... jadi kalo ada org mengumpat tu ...takyah lah sampai2 kat aku ...aku redho je ...aku pun ngumpat orang jugak , jadik nak kira apa sangat ahhahahaha

sekian saja post aku utk kali ni .... aku ada benda nak citer .... kalo rajin karang aku sambung ....

No comments:

Post a Comment