Wednesday, January 25, 2012

Logik Tak Nak Risau ?

Aku tak tahu ler logik ke tak nak risau ni ...tapi serius aku risau .

A3 bercuti sepanjang minggu ni ...tu best ...tak risau langsung ..aku risau dia tak jadi cuti je ...sbb dia ni kdg2 kata je cuti ...bila org datang keje dengan penuh riang gembiranya dengan hati berbunga2 lagi ..tetiba je dia ada kat bilik dia ...HAMPEH

Jadi yg membuat aku risau bukan isu tu ...

Isunya bila A3 cuti ...tapi ada meeting kat KLCC . A3 pesan masa last roll call meeting ..salah seorang dari aku atau PC kena p ikut PE meeting kat KLCC tu . Aku pandang PC , PC pandang aku ...dan dia selamba je kata "ko ler pergi" ...HAMPAGAS tul hehehehe . Dah nya takkan masa dalam meeting dengan A3 aku dengan PC nak bertolak2 plak saper yg nak pergi kan ? karang makin panjang plak meeting tu ... korang ingat meeting dengan A3 best ke ? huh ! Jadi aku terpaksalah buat mode redho ..."ok ... "

Risau kenapa ? sbb aku p dengan PE ... aku bukan risau yg tu ...ish ..susahlah nak terangkan ... PE aku tu ok je ...sangat2 ok dengan aku ....

Aku risau sbb aku ni bukan tahu jalan sangat . Ok ..korang mesti nak kata ...eleh ...KLCC je pun .... hello ..aku ni kat The Mines yang dah aku tawaf berjuta kali tu pun aku takut nak jalan sengsorang tau ... lagilah KLCC ...macam mana kalo aku hilang dalam tu ? tak jupe jalan ?

montel kata "abang ada ...nanti kol lah abang ..abang cari" ha ..tgk ..Montel je yg paham hahaha . Tapi aku tak nak ler nangis2 kat dalam KLCC tu kata aku hilang ..ish sungguh ler tak nak ..aku bukan budak umur 10 tahun tau ... (walaupun tinggi macam budak 10 tahun je) hehehe

Macam macam kalo PE aku pergi isap rokok kat bawah , lepas tu dia tinggal aku dalam opis KLCC tu ...warghhh aku takut ...tolonglah ..tolonglah paham

Aku siap dah runding2 dah dengan PE aku ..suh bawak jelah PC aku tu ..dia kan lelaki dengan lelaki ..pastu plak ...sma2 isap rokok ...kira oklah kan .... sama2 isap rokok ..pastu sama2 pergi, sama2 balik ...takyah aku pergi . mueheheheh bagus tak idea aku ? bahawasanya PC aku tak tahu pun rancangan jahat aku ni ...muehehhehe alah , takder pun jahat sangat ...sket2 je kan ...

Aku tak tahu ler sampai bila aku boleh berani ke mana2 sorang ni ...aku ni mmg tak ingat jalan langsung ...bak kata Montel ..direction aku sume ke depan je ...takdernya kiri kanan ke depan belakang ke ... saper2 yang penah jalan dengan aku mesti tahu ..tak caya tanya biha ...aku mmg jalan menonong je hahahahaha

No comments:

Post a Comment