Thursday, January 26, 2012

Email Dari Adila

Selasa lepas aku dapat email dari seseorang yang aku tak kenal pun saper ...tapi dia kata dia salu baca blog aku ...dan lagi dia kata dia salu hantar komen tapi komen tu tak pernah kuar pun ..dia kata aku delete ke komen dia ?

Meh aku citer sket kat adila ni ...eh apa2 pun tima kasih sbb sudi baca blog aku yg tak seberapa ni ...dan sudi bagi komen .

Bahawasanya aku tak delete pun komen2 tu ...aku pun tak tahu apa jadi dengan blog aku setelah aku melakukan 'keje2 pembaikan' yang sudahnya jadi 'keje2 menjahanamkan' hehhhehe . Lepas tu aku tak tahu nak buat macam mana ...

Oklah ..adila ni nak komen pasal ni

Pertama ...dia kata ,apasal aku salu sangat guna short form PM,PE,PC,DC , A1,A2,A3 and bla bla bla dalam blog . Sbb katanya dia tak keje sama opis dngan aku , jadi dia tak paham istilah2 tu apa ...jadi telah 'menTAKbest' kan pembacaan dia .

ok ..respon aku

1-PM,PC,DC,PE ...ni sume jawatan ...PM(Project Manager),PC(Project Control),DC(Doc Controller) , PE (Project Engineer) ...

PM tu ..keje dia ...PM ler ...boss ...keje dia bagi arahan ..dan kejar aku 2 minit skali ahhaha
PC tu .macam planner ..keje dia rancang project ler ..sekian2 tarikh apa kena buat ...
DC jaga dokumen ...
PE ...dah namanya project engineer ..keje engineer lah kan heheheh

Alasan aku nombor satu .... kalo setiap kali citer aku kena taip nama penuh jawatan tu ....penat ler jari aku ...byk ler masa aku guna ...cuma mungkin aku tersilap sbb awal2 aku tak bagitahu ...yelah ..aku ingat bebudak opis aku je yg baca blog aku ni ...oh ya ...ada gak kawan2 montel yg baca ....dari satu forum ...yang dulu aku joint jugak forum tu ... tp lepas montel guna ID aku sampai kena BAR ..terus aku takleh joint lagi ...(ha bertuah tak dapat montel?) heheheheh

Alasan nombor dua .... mereka2 ni ...kebanyakkannya tak tahu aku kredit nama dorang dalam blog ni . Jadi tak boleh lah aku citer secara detail sangat pasal dorang ...kes seperti NORHASILAH HASHEM yang aku kredit nama penuh dia tu lain ...tu dia yg mintak kredit nama dia . Karang suka2 kredit nama orang ..kena saman plak ..mana aku nak cekau duit ? ingat royalti aku jual buku dapat juta2 ke ? kalau ada juta2 ..dah lama aku beli KONDO HAMPSHIRE dekat opis aku ni ...cash lagi tu...heheheh ..tp sebab jualan buku aku tak juta2 maka aku beli apartment je ..tu pun secara hutang dengan bank ...dibawah nama montel ..insuran pun letak nama montel ...sbb montel kata kalo dia mati ..aku dah takyah apa2 dah ..boleh duduk umah tu ....wah ..bukan aku kata tau ..montel kata hehehhe . Sajer lah tu tak yakin dengan kemampuan aku mengurus harta hehehehe

oklah .sekian utk kali ni (ceh macam taip surat masa zaman facebook belum wujud plak)
TQ utk Adila ... dan TQ utk sume yg sume membaca catatan mengarut saya ni ....

No comments:

Post a Comment