Friday, December 30, 2011

My Mr A3 ...Quotes Of The Day

Sebenarnya aku nak buat post ni smlm .... tapi smlm ada miting ...jadi bz ...smlm aku lunch pun tak tau ....
setiap khamis , mmg aku kena puasa khamis ler gamaknya heheheh

Jadi pagi2 smlm masa 'Roll Call Meeting' ...bos aku cakap ayat ni

"we cannot brief a wall" katanya merujuk pada klient yang aseklah mintak benda yang sama walaupun dah diberi  . Dia kata tak payah entertain semua .... stay firm katanya ....

Lepas tu dia cakap lagi .

"work with your leg" hahahahaha . Ini merujuk pada ....kitorang ...dia suh kitorang kejar je saper2 yang lambat bagi input . Tak payah bagi email sbb dorang tak layan . Pergi tempat dorang .
"bring your paper and ask them to 'MARK UP NOW'" aduhai ..macam sekolah tentera dah ni

Project ni ada 4 bulan lagi . Aku harap dalam masa 4 bulan tu , idok ler satu kompeni ni duk sumpah seranah aku sebab kejar dorang je . Paksa dorang je . Aku harap dorang paham lah yang kami2 ni pun 'terpaksa' kejar diorang . Kalau kami tak kejar diorang .... A3 akan kejar kami . Jadi dah macam larian berganti2 pulak ...pasing2 batton .... A3 lari depan skali ... lepas tu A3 kejar aku ...aku kejar dorang pulak heheheh ...

No comments:

Post a Comment