Friday, December 16, 2011

Hmmmmm....

Tak ada idea nak buh tajuk apa . Hari ni baru boleh tarik nafas sbb Mr A3 is on leave....semlm jangan kata nak makan ...nak berak kencing pun tak sempat dikerjakan boss baru aku Mr A3 ...dah macam saiz paper plak .... kalo paper ...mmg aku dah masuk shredding machine dah ni .

Smlm aku datang kul 7 ...hajat kat hati tu , nak buat keje2 project Mr A2 .... nak bagi settle , nak claim bil2 project sume yang dah berkepuk menyebabkan project aku hutang kompeni sampai dekat 2k hahahaha . Mmg aku dah list dah benda2 yg aku nak setelkan awal2 pagi tu ...tu pasal aku datang awal2 ...skali A3 nampak aku ..terus dia 'attack' aku dari pagi sampai ke petang ....aku tak sempat nak breakfast pagi tu .... lepas tu bila lunch pun aku tak sempat nak lunch gara2 dia nak progress report and bla bla bla sume tu ...yg mana kul 2 ada miting dan benda2 alah tu nak pakai .... aku nak je kata MACAM SIOT je hehehehe .

Oklah ...i have to admit ...this is the most disaster part in my life ...huhuhuh ...the very the disaster one (tgk bahasa entah hape2 aku pakai ni) . Dulu masa belum buat project A3 ni ....kul 5 petang aku masih bertenaga duk kat tpt Biha ...mengutuk saper2 jelah ...termasuk bos aku...A1 hahahahha . Skang ni ..pukul 12 je aku rasa bateri aku dah weak .... pulaknya nak makan pun x sempat ..macam mana nak recharge . A1 plak dengan sekutu2 nya ....bukan main galak gelakkan aku ...ISH DENDAM NI !

And smlm ...bos A1 aku baik punya kutuk aku ..sambil gelak2 dengan gembiranya ..... ish2 ...rasa nak keluarkan je ikut tingkap bilik dia hahahahaha

But .... its not that bad .... 5 bulan je ...walaupun ayat PE aku masih terngiang2 ...."sengsara lah kita 5 bulan" hahahaha

Apa nak buat .... yg busuk tu ...takderlah busuk sume kan ...mesti ada yg elok2 jugak dalam tu .... hmmm.... this is what we call life .... (huh ..baik punya nak kasik senang hati padahal dalam kalender beria2 tanda berapa hari lagi PROJECT DISASTER ni nak habis) hahahaha

Sabar ..sabar ...sebulan pun tak habis lagi huhuhu

Dah kecoh2 ptg smlm , habis meeting aku pun terus ler suh DC submit report tu kat client ...sebelum A3 menyalak2 lagi ...which is the very the annoyying one hahaha (bahasa apa ntah ni) ....bila pagi ni datang opis ...aku teringat plak report smlm tu aku tak sign pun ....PE tak sign pun ...aku cepat2 jupe DC aku ...tanya mana report tu .... dia kata dah bagi despatch suh antar p client ...yelah ..dah smlm aku yg beria2 suh bagi client cepat2 hehehehe rupanya ebnda tu tak sign lagi ... sian DC aku terpaksa plak kejar despatch amik sign aku dengan PE dulu hahahahaha

Cepatlah 5 bulan ni berakhir ...oh tidak ....

No comments:

Post a Comment