Tuesday, December 20, 2011

Again ...It's green

Hahhaha satu lagi post takder modal

cantik tak ?

Hijau lagi ...jangan marah ...aku pun takder motif nak post gambar flusk aku ni sebenarnya .... dan perlulah dketahui ...flusk ni tak mahal pun hahahaha jadi motif nak berlagak memang takder langsung ....tak siapa lah nak berlagak dengan flusk murah ...kot aku beli mahal ..oklah nak berlagak ..sah2 aku amik gambar dengan tag harga skali aku tak buang demi nak eksen hahahahaha

Mulanya aku tak niat nak beli flusk ni . tp aku terbeli sbb mug aku kat opis tu , adalah ehsan projek ...sudahnya jadik welfare punya mug ...rata2 org pinjam ....last2 pecah ...dolu aku ada cawan comel je .... pun pecah berderai jugak .... tak nak lah pakai cawan plastik kan hehehhe

Dahnya aku pun kata kat montel nak beli flusk kaler hijau ...siap2 mention tu kaler hijau ...bila sampai pasaraya .... aku dengan gigih bukak satu2 kotak demi nak dapatkan kaler hijau ...montel kata amik jelah kaler apa2 pun ...bukan nak pakai kalernya

Montel apa tau ...dia kaler peberet pun takder hahahaha

oklah ..tu je citer aku pasal flusk aku ....aku tgh bz tahap2 najib tun razak ni (kelas ko) kekekeke ...kalo bz , otak sendat ...tak ada idea nak post kecuali post2 lepas geram . karang korang muak plak hari2 aku membebel pasal A3 ...aku ni , kalo boleh delete nama dia macam kat mocrosoft word tu ....mmg dah buat ...tapi tak boleh heheheh

Oklah ...jupe post lain ...jangan bosan membaca blog aku yg entah hape2 ni hahaha

No comments:

Post a Comment