Wednesday, December 28, 2011

Destinasi Berikut ...Bagan Lalang ...Edisi ..Kempunan Nak Makan Pepahat

Destinasi berikutnya ... ke Bagan lalang ...aku tak tahu nak cakap lokasinya disamping aku harap korang paham yang aku ni mmg BUTA MAP ....hehehehe
yang aku boleh cakap perjalanan ke Bagan Lalang ni dari rumah aku agak jauh ..kira2 sejam ...lokasinya dekat2 Sepang .... Banyak bendera UMNO disana ....(ni kira sebagai petunjuk tak?) hehehehe

Niat asal nak makan pepahat ...tapi cerita sedihnya ...manusia punya banyak macma nak pergi perang ...kedai penuh ...yang tgh menunggu pun punya ramai ...jadik kitorang telah melupakan terus PEPAHAT tu ... amik2 gambo .... dan terus ke destinasi yang lain

Ni lah tpt nya ...BAGAN LALANG namanya ....
Ni dengan mak ayah aku ...tgk mak aku tu ..dia tengah ebrgayut dengan kembar dia ...sbb kembar dia kata ...dah kena pindah penempatan banjir ..sebab rumah dah banjir ...punya mak aku susah hati ..rupanya kembar dia bohong dia ...hahahaha jadik pengajarannya ..KEMBAR SENDIRI PUN TAKLEH PERCAYA.....APATAH LAGI KEMBAR ORG ...BOLEH ? hahahaha
Ni mode sasau tak dapat makan pepahat
Ni pun sama .....sian hehehehe
Ni mak aku ...kesian kena paksa amik gambo ....
Cuba teka kitorang buat apa ? kumbah beg mak aku cari henpon dia ...dia ka diaada bawak ...bila kol ada bunyi ..habis sume dalam beg tu dikuarkan ... last2 dia letak kat poket depan huhuhu

No comments:

Post a Comment