Wednesday, December 28, 2011

Misi ....Jalan2 Cari Pasal (Part 3)

Mari sambung cuci mata .... cuci mata jelah ...cuci kaki mmg aku tak sanggup heheheh
Ni ikan pari lagi heheheh bersepah2 amik gambo ... yelah ..ikan2 ni sume hidup .... plak nya yg amik gambo tu amatur ...mmg salu ke laut ler jawab nya ....ikan apri ni dari bawah ....macam rupa org ..ada mata , hidung dan mulut ..macam jelah ...kot jadi aku x tau ler hehehehe
Ha tgk belakang tu ..speses paus kot ....aku main belasah je nih heheheheh . Kalo korang pun x tau ..mmg korang sajer lah kena tipu ngan aku hehehehe . Kira penipu pun kena tipu lah heheheh
Ni pun x tau ikan apa heheheh
tapi x besar sangat
Pemandangan ni cantik ..macam dokumentari dasar laut je ....geram tgk huhuhu
Ni dah penat habis round aquaria ...penat ...sampaikan mak aku boleh baca tulis JAWS jadik AWAS ...boleh dia kata "apasal dia tulis AWAS?" padahal tulisan kat dinding aquaria tu tulis JAWS ....nampak sangat penatnya hehehehe
Ni obor2 ...cantik ...
ni kat kedai sevenir aquaria tu ...aku beli fridge meknet ...dengan pen kaler2 je .... firdge meknet ...mmg aku suka kemana2 beli benda tu ...lekat kat esbok ...konon2 kenangan ler ...kalo rantai kunci ...tak tahu nak sangkut kat mana plak heheheh
Pen yg byk kaler tu ...sbb bos aku A3 ada pen tu ....tapi pen dia 4 kaler jer .... merah , hitam , biru , hijau ...aku beli ..ada 7 kaler wahahahahah
esok aku tepek gambo ...kalo aku ingat kekekekek
Ni post takder motif ...sambil tunggu adik aku p toilet hahahahaha . Jadi rumusannya amik gambo ni kat cermin tepi toilet ....
No sajer mood baik hati tolong abang hensem ni angkat bilbod hahahahah
Ni lah gamat (ceh konon ...padahal aku pun baru pertama kali tgk)
Ni dia suh pegang ....aku nak pegang ..tp bila sentu kulit dia macam berbulu ... geli plak ...terus aku letak balik heheheheh
Notis ni tulis ... ikan yg kita nampak tu 30% lebih kecil dari saiz sebenar ....
Ni dah balik aquaria ... suka2 hati amik gambo ....
Ni token naik lrt ...kitorang naik lrt dari ampang park ke KLCC ...punya pemalas jalan ....hehehehe

Sekian utk jalan2 akuaria .... nanti aku sambung jalan2 day 2 kat Taman Cahaya ....Shah Alam

No comments:

Post a Comment