Wednesday, December 21, 2011

Kek Tempahan Kak Nora

Aku ni skang dalam mode malas nak amik tempahan baju , malas nak amik tempahan coklat , malas nak amik tempahan kek ...pendek kata sume malas ...kalo panjang kata ...lagilah tak terkata hehehhe

Tapi dalam2 malas tu , hari tu Kak Nora ( Nama sebenar) kol nak tempah kek utk besday anak kawan dia . Aku ni dah lah dalam mode malas . Tapi sempat dia beria2 nak ... lagipun mak aku kata tu namanya rezeki ..tak baik tolak ..karang rezeki berat ...jadi aku pun buat lah ...dah ler nak toping bagai ..bayangkan org malas nak buat kek kena plak buat kek dengan segala macam topping hehehe . Ish...takleh layan kemalasan aku ni .....melampau sangat

Ni ler ropa kek tu .... kek coklat je ..mula2 aku ingat nak buat cheese cake .... kalo buat chill ...takyah susah payah nak hias sangat ...tp Kak Nora kata dia nak kek coklat .... dia nak ising ...piping aku sume tertinggal kat kg . Masa adik aku kawen hari tu ..tak dibawak balik Kl..padahal dah ulang alik ke johor brp byk kali dah ehhehehehe

Sekian ..silalah menikmati gambar hahahahha

No comments:

Post a Comment