Thursday, October 13, 2011

Its Montel's Besday

Ni satu lagi Post Takder Modal hahahaha
9.10.11 ...besday Montel ... ke berapa ? tanya lah dia ...yang penting tak bertambah muda pun hahahaa (tp dia salu perasan dia nampak muda tau ) hehehhe

takder ler celebrate sangat pun ...alah , bukannya umur 7 tahun kan ...nak tiup2 lilin bagai (kag habis penuh air liur atas kek tu)... nak pasang belon (perut pun dah amcam belon ...kang kompius lak mana belon , mana perut), nak clown (alahai ....dia lagi besar dari clown ....tolonglah ...buat malu ngan clown je)...tak kosa tau hehhehe

aku tanya nak makan apa ...boleh dia kata kuey tiaw kerang ahhaha ...mcm tahu je bini dia tgh angin malas nak masak ...nah amik kuey tiaw hahahaha

Sedap tak ? hahahaha aku belanja gambo je kat korang .... presentation ...hampes sket ler ..pakai pinggan hadiah sabun Daia je ...dolu2 ler aku pakai sabun Daia ...sekarang sejak2 aku dah kempen anti Indon ni ....aku tak pakai dah ... aku pakai sabun buatan mesia je ....

Dan lagi ...aku ingat nak buat durian Cheese Cake sbb ada durian kat umah... pastu hujan ...malas nak p beli cheese ....maka yang tinggal ..cis bedebah je hehehehe ....maka takder cake ...apa yang jadi ? ni dia ...


Siap love2 lagi tau cup nya hahahaha . Ni jelah yang aku terajin nak buat .... aku buat pun sket je ...yelah dah nya makan dua orang je . Kalo buat byk , habis je Montel makan ...aku tak nak ler tahun depan celebrate besday dengan pinggang 50cm plak kan .....agak2 ler ...

Dan lagi ....aku goreng ayam je hahahaha . Ni Montel paling suka ...sume goreng2 dia suka ....

Gambar tak clear ...sbb yang ni aku amik pakai kamera henpon ..... tu jelah masakan2 besday Montel ...hadiah ? hari tu aku ingat nak belikan kapalterbang untuk Montel ..senang ler kan dia nak balik kampung jumpa mak dia tu ..... tapi sebab petrol mahal ....jadik tak jadiklah aku belikan (bukan sbb aku tak mampu belikan kapalterbang tu tau) wahahahhha

Errr kapalterbang pakai petrol ke ? aku main belasah je kekekke

Oh ya .... 29.10.11 ni plak besday aku ....(sajer kasi iklan)

No comments:

Post a Comment