Monday, October 24, 2011

I'm a Chairman ....

Aku dah berdebar2 dari minggu lepas lagi ...dari hari bos aku kata dia cuti Monday and PE aku pun cuti monday . My problem is ......isnin tu ada external meeting dengan client .... client tak nak tukar hari lain sbb the whole week lepas isnin tu dia outstation . And project ni dah nak abis ....dia nak jugak tgk progress sampai mana . Ni rasa menyesal ni sbb tak apply sama cuti isnin hahaha . Kalau tak ..mmg elok sangat ..sume representative project ... ON LEAVE ! hahahahha

So bos aku kata aku boleh jadi chairman . Tetiba je dia usul nama aku .

"ha ....." aku bukak mata besar2 (mata aku mmg besar pun kan ..so kalau kasi lagi besar ..bayangkanlah heheh)...bio betul bos aku ni . Aku tak penah pun buat keje2 macam ni . Yelah , tak pernah ...boleh je kan jadikan "pernah"

Yelah ..masalahnya tak sempat nak prepare .

"it's ok ....  just attend ..anything , i follow up tuesday"

PE aku plak kata ..nampaknya bos aku dengan PE aku ni dua2 dah muktamat dah ni nak suh aku jugak jadi chairman . Adui lah ....

Jadi today is monday .... apa aku nak cakap dalam meeting ..aduilah ... redha jelah ....
(bos ngan PE aku pun kena redho tuesday nanti dengan segala 'perbuatan' aku dalam meeting tu , ingat ...MENYESAL KEMUDIAN TAK EBRGUNA) hahahaha

It's 9.00am ...aku nak p baca2 doa jap hahahahah

No comments:

Post a Comment