Wednesday, November 24, 2010

Al Kisah - "Terbeli"

Bercerita dengan kawan2 kisah buku baru saya yang akan terbit bulan depan . Jangkaan terbitnya bulan depat . Harap terbit seperti yang dijangkakan . Editor pun dah kol , confirmkan agreement , adress dll . Jadi beranilah nak cerita . Bukan apa , kadang-kadang kata bulan depan , bulan demi bulan tak juga sampai "bulan depan" . Tu belum kira isu royalti , kata nak masuk sehari dua lagi . Jenuhlah tengok maybank2u tu 3 saat sekali , tak juga ada . 2 minggu lepas tu baru masuk . Hei tak apalah . Masuk juga . Lewat dua minggu apa salahnya . Bukan dua tahun pun hehehe .

Jadi masa cerita pasal novel ni , seorang kawan pun kata
"ni buku ko ke ?" dah biasa sangat dengan soalan ni . Selalunya disusuli dengan permintaan nak 'free copy' hahaha .

Jadi jawab jelah ..."ye ...."

dia kata lagi "aku da beli ..." wah! tak sangka ada juga kawan se opis aku ni ajdi penyumbang pada royalti aku tu . Hehehe .

"terbeli" dia kata lagi . Tak kisahlah kategori "terbeli" ke , "sengaja beli" ke , hatta kena ugut suruh beli pun , yang penting beli , royalti aku jalan jugak kekeke

"tapi aku ikhlas tau beli" dia sambung lagi .
ye ..ye ..aku tau ko ikhlas . heheheh .

Apapun terima kasih sebab menyumbang , terima kasih sebab sudi beli , teri kasih sebab bagi sokongan walaupun masa tu ko tak tahu aku yang tulis buku tu heheheh

untuk Sharifah Nabiha Syed Mustafa ...."terbeli" pun tak apalah ....yang penting beli ....TQSM

No comments:

Post a Comment