Thursday, February 9, 2012

Tragedi ...Apam Polka Dot

Masa aku balik kg hari tu ...mak aku buat kenduri ... jadi mak aku suh buat kek ...Marble Ciskek ler ... Apam Polkadot ler .... Cheese Cake tu ok .... Apam Polkadot tu telah menjadi satu tragedi

Round pertama ....ia telah menjadi begini
Comot dengan inti dia sume ....merekah kat atasnya ...mmg ler ..apam kalo merekah cantik ..tp apam polkadot kalo merekah tak cantik ler ...mana jadi polkadotnya kan
Takper ...aku buat second round ...tapi aku dah siap cakap kat mak aku ...kalo tak jadi round kedua ni ....aku humban sume adunan ni bawah pokok pisang kat belakang umah tu hahahaha

Nasib baik jadi ..taraaa


Macam biasa ...buat apapun kaler hijau mesti ada ...kalo takder tu ...bukan aku ler yang buat muehehehhehe

Sekian tima kasih ..selama menjamu gambar kekekekek

No comments:

Post a Comment