Monday, February 20, 2012

Post Takder Tajuk ....kekekek

Punya tahap PEMALAS aku hari ni ..sampai nak pk kan tajuk utk entry ni pun ..MALAS .... tak tahu apa nak jadi dah ni




Hari ni aku buat muffin utk kawan2 opis aku ..sume tanya ..utk occasion apa ..ada niat apa2 ke ....

Jawapan aku ..TAKDER hehehe

Memang TAKDER pun ...

Cuma lately ni aku rasa susah hati tak tentu pasal ...rasa sedih yang entah hape2 ....rasa nak marah je ... hei ..entah lah aku pun tak tahu setan jenis apa yang bertenggek atas kepala aku ni ..sian PE aku ...asek kena marah je ngan aku ...padahal aku rasa takder lah apa sangat kot nak marah ....rasa bersalah plak ... ni mesti SETAN pangkat besar yang duk menari TANGO atas pale aku ni ..kurang2 pun ASP ...tu pasal aku pun dah tahap MENYETAN je nak marah ...yelah ..MARAH tu kan perangai SETAN hehehe

Ayah aku salu pesan ...kalo susah hati .... kalo tak gembira ...BERSEDEKAH ....

Jadi aku harap ...hati aku akan hepi2 balik balik lepas ni ..Tak ada apa pun yang nak disedihkan ... project A3 pun ada dua bulan setengah je lagi ....

Gambar takder ...tak sempat nak amik gambo kekekek

No comments:

Post a Comment