Wednesday, February 8, 2012

Bila hati rasa sedih ....

aku rasa skang ni ...aku rasa sedih ...(errrr ....aku rasa ? maknanya tak confirm sedih ke apa ? rasa je ?) huh ... dah banyak rosak dah system rasa aku ni

Montel kata
"kan kita dah janji ...nak syukur dengan apa yang ada banding nak fikir benda yang tak ada ?"

Aku tak jawab ...aku ingat je janji tu ...tp aku tak boleh jawab ...sbb 'bab2' ni ...kalo cakap je aku mmg sedih gila ...padahal masa tu tgh riang gembira je ...tiba2 je mood boleh tukar ...jadi sedih macam baru tegok citer SINETRON .... sedih sbb citer tak habis2 hahahahah . Sedih sebab hero muka je hensem tapi masalah kecik pun sampai drag 250 episod .... SENGAL !

Sedih
bila orang ada ...aku tak ada .... (it's ok ....kita ada benda lain) ..lagipun esok lusa tentu ada .... sekarang je tak ada

Sedih
bila orang kata ... aku tak rasa apa yang dorang rasa (hakikatnya ... kalo dorang rasa apa yang aku rasa ni ...dorang tentu tak nak lalui pun .... sbb tu Allah tak bagi dorang ...tapi bagi kat aku)

Sedih
bila aku ni sentiasa 'tak best dari dorang'
dorang kata .... aku tak kata

Montel kata lagi
Dont worry .... whatever happen pun .... kita akan lalui bersama ...satu hari nanti ..semua ni akan jadi kenangan indah untuk kita .... sabar ....sbb sabar adalah yang terbaik setelah tak ada apa lagi yg boleh kita lakukan ...

No comments:

Post a Comment