Wednesday, February 22, 2012

Tak marah pun ....Request je

Ish ....serius tak marah ...aku request je ....

Citer nya macam ni ...

Smlm bila nak meeting ...aku mintak satu benda alah ni ..eh bukan satu ..dua ....mintak dari PC sbb aku nak guna masa dalam meeting ... patutnya dia tahu ler ...sbb mmg setiap minggu aku mintak , sbb mmg setiap minggu nak guna untuk weekly meeting . Tapi setiap minggu aku bagi tahu lah ..aku nak benda alah PTS ...dengan benda alah ..VDI ,VDR segala bagai tu ....tak kisahlah pasal remind2 tu ...ok je

yang aku kisah sket ni ...sbb bila benda alah yang aku mintak tu dah ready ... dia tak notify aku pun ...menyebabkan aku terpaksa cari dia balik selepas beberapa ketika untuk memastikan benda tu dah di update .  Dan lagi aku kisah campur geram ..karang aku kol dia takder kat tempat dia ..tak tahu ler isap rokok ke , solat ke ...p department lain sbb buat keje ke ....

aku pun kol dia ...aku kata aku ada request ...boleh tak kalo aku mintak apa2 tu ...dah update ...dah ready ..notify aku .... tak payah lah aku cari2 lagi ....dia pun takyah lah annoy dengan phone call aku tanya benda2 alah tu kan ? dan aku tak yah stress nak locate dia kat mana . karang aku kejap2 kol tanya ...kejap2 email ...dia naik menyampah plak dengan aku ..project ada dua bulan setengah lagi ni ...kalo dah menyampah macam mana nak buat keje sama2 ?

dia kata ok ... lain kali dia notify aku

tetiba2 ... "huyyoooo XXX sound PC dia ..." XXX tu nama aku ler

Serius ...tak niat nak sound ...tak niat nak marah pun ...aku nak request je ....

Tetiba rasa bersalah ...kot lah PC aku ingat aku sound dia ...karang dia benti keje ...gila naya ...aku terus hantar email ...aku katalah aku tak marah pun ....aku buat request je ....

dia balas "kenny rogers ..."

hampeh .... terus hilang rasa bersalah tadi huhuhuh

1 comment: