Thursday, February 9, 2012

Pokok ....Mangsa Terbaru Aku ...

Kalo korang ingat lah ...dolu ...punya dolu ...punya dolu .... aku penah citer aku nak buat benda baru yg menyeronokkan sebab aku rasa dah boring dengan aktiviti yang aku buat sebelum ni

dah boring buat kek ..sampai laki aku dah gemuk , dah takleh kurus dah .... ni tahap nyesal pun dah ada ni

dah boring jahit baju ... penuh dah wordrobe yang aku rasa nak bagi kat org tapi tak tahu nak bagi kat saper sebab manusia saiz aku ni payah jugak nak jumpa .

dah boring buat coklat sebab rasa bersepah dapur je ....

dah boring tgk cd .... dah boring tgk wayang sbb skang asek citer hantu ...aku mmg tak tgk ler citer hantu ...bak kata kawan aku ...nampak je GARANG ...layan citer jiwa2 .... citer action , mmg tak lah aku tgk ...kalo EKSEN boleh ler hehehehe

jadi ...aku telah menemui benda baru yang aku nak buat

alah ...gambar baring ...malas plak nak edit ....jadi korang tgk lah sambil baring hahahahhaa

Pokok ni aku beli masa ikut mak aku ke nurseri pokok masa balik johor hari tu ....murah je tu ..28 hengget ...cuma soalnya sampai bila pokok ni boleh hidup ..mak aku siap dah buh kan baja dah tu .... dia dah petik dah sket ..tanam kat pasu lain sebagai bekap sekiranya pokok ini meninggal dunia lebih awal dari yang dijangkakan hahahahaha

Harap panjang lah umur pokok ni . Aku ni part bela2 benda hidup ...mmg mati je .... tu malas tu nak aniaya benda hidup . ustad aku kata dulu ..bagus bela pokok dalam rumah ...sbb pokok ni doakan kita hehehhe

Ni antara gambar2 yang aku amik masa kat nurseri tu ...tak byk gambar diambil sbb hp habis bateri ...

Aku suka pokok ni ...tapi aku tak beli lah ...kang bela dalam rumah ..bernyamuk plak umah aku hehehhe
aku tak tahu nama dia apa ...tapi yang hijau2 kat kelopak tu ...nampak macam burung ..cina tu kata pokok burung ..ada lagi satu ...kaler merah burung nya ..mmg macam burung ..tp aku tak dapat amik gambar tu sbb batri hp takder ....hp aku tu ngengada ...takder batri ... dia takleh bukak kamera .


Ni mak aku tgh runding2 ngan tokeh kedai ni ...ramah sungguh sampai TERbeli 8 pokok .... sabo jelah ... pastu ada ke dia bagi daun2 entah hape2 dia kata ubat cina ... suh makan ..dia kata baik utk mata ..padahal dia pakai spek ....aku mmg idok ler makan ..aku ni makan panadol pun takut ...nak suh makan2  benda macam tu ..mmg taklah aku makan hahahaa sori lah auntie hahahaha

Ni kaktus pun dengan posisi baring hahahaha ...takder mood nak edit gambo .... nak edit blog pun macam malas skang ni ...tp kang tinggal lama2 berhantu plak blog ni ....kekekekeke

Jadi sekian utk post ngantuk ptg hari ni ....

No comments:

Post a Comment