Wednesday, April 18, 2012

Thank You

Thank You utk PE aku ...yg baik hati belikan ROTI BOY .... aku rasa PE aku salu jugak belikan macam2 ...semoga murah rezeki yek ... (tgk aku puji baik punya ni ....hari tu dia kata baca blog aku je sakit hati sbb aku asek kutuk dia je,aku puji2 ni ..mana ada kan? hehehe)



Aku teringin nak makan PC aku punya belanja ...projek pun dah nak habis dah ni ...bila nak belanja je ...habis2 dia belanja helang sekor yang aku letak atas cpu aku tu ..tapi helang tak HALAL dimakan hahahaha. Sila rujuk ilustrasi hahaha.



Tersebut kisah ..hari tu dia memerlukan bantuan .... jadi aku pun berjaya menyelesaikan masalah dia tu ....takder lah masalah sangat ....tp segala benda yang puncanya TERDELETE fail ...dan lepas tu A3 request plak benda yang dah terdelete tu ...mmg ler MASALAH besar kan ...ko tahu jelah kalo yang mintak tu A3 ....dia tak kira lah macam mana gaya ko nak dapatkan benda tu ..dia tak nak dengar alasan ko terdelete fail tu .... dia tak nak tahu even ko kata ISRAEL ugut ko letak senapang gajah kat kepala suh delete pun dia tak nak tahu .... dia tahu kalo dia nak ...dia NAK JUGAK! Erk! Israel ada pakai senapang GAJAH ke? hahahahha

Meh aku story ....selepas aku berjaya (kengkononnya) tolong dia tu ....dia email kat aku ..."TQ" ...aku pun reply .."NO PROBLEM" ..macam biasalah kan ...tu dengan saper2 pun aku reply macam tu walaupun KDG2 PROBLEM jugak ..tp takkan aku nak cakap 'YES PROBLEM' pulak ... hahahhaa pastu dia reply email balik ..tau tulis apa ...meh aku tepek ...

ok thanks nah amik mcd nie... big mac ako blanje... uhuhuh





Hampeh tak? belanja gambo je? ... aku rasa aku kena issue MSRF form kat PC aku ni ...utk yang diluar kompeni aku ..MSRF Form ni di issue untuk merequest apa2 kat projek ke kat kompeni ...jadi aku rasa sbb PC aku mmg tak baca blog aku ni ...kena issue MSRF kat dia suh belanja hahahaha ....
 

 














No comments:

Post a Comment