Friday, April 6, 2012

Mereka2 yang lahir ..OKTOBER

Memandangkan aku dah takder idea ...takder input nak letak kat blog aku ni sejak beberapa minggu lalu ...kalo dalam istilah project tu ...takder 'progress' nak letak dalam weekly report ....kalo in figure ...progress is ZERO! hahahaha

Jadi aku terpikir nak letak benda ni ....

CIRI2 seseorang tu mengikut bulan kelahiran ...sila jangan percaya sepenuhnya memandangkan aku tidak membuat sebarang kajian dan lagi post ini hanya utk suka2 ....

Dan ditambah lagi ..aku tidak membuat sebarang COURSE kenali potensi diri anda melalui tarikh lahir ahhahahahha . Macam mana aku nak buat kalo aku sendiri tak baper nak caya?

Aku dengan Montel ...lahir Oktober ... ayah aku pun lahir oktober (sbb tu aku ni kategori ANAK AYAH) hahahaa bulan lahir pun sama ..pastu cari husband ...lahir sebelah2 hari je ..Montel 9 oktober ...ayah aku 10 oktober ...best fren aku plak lahir 28 oktober ...aku lahir 29 oktober hahahaha ...jadik senang cakap ..aku mmg suka dengan mereka2 yang lahir OKTOBER kerana mereka begitu memahami aku (kononnya) .... muehehehehe

Meh kita tengok ...dan kaji ..aku letak aku punya kaler hijau ..montel kaler merah

OKTOBER


suka sembang (aku suka jugaklah ....tp dengan yg rapat2 dengan aku je. Kalau yg tak rapat aku tak suka sangat sembang ...tu pasal orang kata ...aku ni kalo tak kenal mesti ingat PENDIAM...tapi bila dah kenal ...tukar kategori TAK TAHU DIAM hahahahah, montel tak suka sangat sembang ...dia pendiam byk dari aku..kalo dua2 suka cakap ..saper plak nak dengar?)

suka orang sayang padanya (sume orang suka ...saper plak suka orang yang nyampah dengan dia hahaha)

suka ambil jalan tengah (selalunya ...sbb tak larat nak gaduh . Montel , kalau dengan aku salu je mengalah...sbb tak kosa nak layan kot hahahah)

sangat menawan dan sopan santun (erk! i reserve my comments!) wkakakakkaa

kecantikan luar dan dalam (pun sama...i reserve my comments) wkakakakaka

tidak pandai berbohong dan berpura-pura (tgk keadaan jugak...kdg2 pandai jugak . LEBIH PANDAI DARI BIASA heheheh)

mudah rasa simpati, baik, dan pentingkan kawan (simpati ye ...baik? entah ... pentingkan kawan? yelah kot ..sbb kawan aku ada berapa kerat je pun) hahahahha

sentiasa berkawan (tak ...aku lagi suka sendiri2 kot ....sbb tu kawan tak ramai sampai ada yang kata aku ni KERA SUMBANG hahahah) sampai ahti sama kan kera dengan aku hahahah

hati mudah terusik, tetapi merajuk tak lama (betul ..dan betul ..sbb malas nak penatkan kepala otak) hehehe

cepat marah (ni sangat betul hahahahhaa)

macam pentingkan diri sendiri (erk? ye ker ? hahahaha)

tidak menolong orang jika tidak diminta (ye kot...tp kalo orang mintak tolong ...i ok je kalo nak tolong heheheh)

suka melihat dari perspektif sendiri (hmmm...agaknya lah)

tidak suka terima pandangan orang lain (tak tahu ..tapi montel kata aku ni KUKU BESI dan GILA KUASA ) wakakakka

emosi mudah terusik (agak lah ...)

suka berangan-angan dan pandai bercakap (penulis mmg kena pandai beranganlah ..kalo tak macam mana nak siapkan manuskrip sampai 600 muka surat?)

emosi yang kelam kabut (hehehhe ....cepat risau pastu sampai masuk2 dalam mimpi) kekekkee . Montel ...extra COOL ...tu pasal aku pilih dia hehehehe

daya firasat yang sangat kuat ( terutama perempuan ) (hmmmm entah)

suka melancong, bidang sastera, dan seni (melancong tak suka ...suka duk umah je ...sastera sangat suka ... seni? tak tahu apapun pasal SENI) wakakakakka MONTEL suka seni ...pandai melukis

pengasih, penyayang, dan lemah lembut (lemah lembut tu paling merepek...TAK LANGSUNG) hahahah

romantik dalam percintaan (lagilah merepek ... montel bunga pun kedekut nak bagi ...ROMANTIK mende?)


mudah terusik hati dan cemburu CEMBURU-(SANGAT2 BETUL)....tak caya tanya MONTEL hahahhaa

ambil berat tentang orang lain (tengoklah saper ...kalo aku nyampah ngan dia ..malas nak amik berat ...tak kisahlah berapa berat dia pun) hahahahha

suka kegiatan luar (SALAH SANGAT) MONTEL SANGAT SUKA hahahahhaha

orang yang adil (hahahahhaa tak tahu nak KOMEN)

boros dan mudah dipengaruhi persekitaran (boleh tahan jugak ler ...tp tgk jugak apa bendanya)

mudah patah semangat (hahahahah BETUL , BETUL ...dan BETUL) tapi selalunya cepat BANGKIT semula tau ....

ok ..tu ajer hahahaha .... cuba korang tgk bulan korang ..pastu tgk sama tak dengan diri korang wakakakka





No comments:

Post a Comment