Monday, April 23, 2012

Monday Blues + Byk Makanan + TQ Sheera and Kak Asmah

Isnin hari ni aku rasa malas kerja yang amat sangat hehehe. Tak tahu apsal tapi ada hari2 mmg malas tahap 7 petala langit. 7 petala langit ... kalo 7 petala cinta tu kira ok lagi. Sampai nak singgah beli nasi kerabu dekat dengan umah tu pun malas. Montel kata kalo dah nak makan pun malas, mmg kritikal tak boleh tolong dah hehehe.

Sampai opis memang perut lapar gila ...pagi tu kat rumah macam biasa....aku minum jus je...kalo sempat aku makan oat ...kalo tak sempat aku telan oat kat opis ...aku pun bukan suka sangat oat tu ..makan untuk kesihatan je hehehhe. Kan oat baik utnuk ajntung. Kalau esok2 mati sakit jantung jugak nak buat camner kan hehehe.

Jadi sbb dah lapar gila terpaksa lah aku lawan kemalasan aku p beli sarapan (drama tak bahasa aku) hahaha. Aku beli nasi lemak ...lauk kerang tambah sambal telur.... biasa ...mode tamak ....kelmarin aku siap amik sambal kerang ngan sotong skali ...sampai kak asmah perli aku "apa kena adik aku ni, lapar sangat ke?" hahahhaa

Jadi berbalik pada citer asal ....di hari isnin yang malas gila tu ...

Sheera telah baik hati bawak sandwich ....TARAAAA....

Apsal takder seni langsung aku amik gamba sandwich ni ... siap ada minute miting plak tu bawahnya hahahaha ....tu kaler hijau tu .... penutup tuppaware aku ...berintikan sardin tau ...aku letak byk2 ...aku kan tamak hahaha

Dan Kak Hasmah plak bawak mihun ..campur hati ...huhuhu peberet ...pun aku belasah jugak ...dalam takder mood nak teruskan isnin ..boleh plak aku jadi Majlis Daerah ..telan je sume ...hehehehe

Sudahnya nasik lemak aku ...HOLD ke lunch .... hehehe

Pada Sheera ...pada Kak Asmah ...TQ sesangat kerana MENCERIA kan ISNIN saya ni hahahaha

Apapun ...saya masih menanti RED VELVET Sumbangan MIMI PRODUCTION ....hahahah
saya harap Cik Mimi membaca luahan perasaan saya ni hahaahha

Sekian tima kasih

No comments:

Post a Comment