Monday, April 9, 2012

Kisah PE yang gigih

Pernah tengok orang gigih?

Tengok ni PE aku ..... punya gigih nak bagitahu aku yang progress input dia, dia dah siapkan dari rabu lagi ...padahal patutnya hantar jumaat ..paling lewat kul 12.00pm

Punya gigih ..sampai sanggup letak sticker note kat monitor aku pagi tadi ....

Stiker tu tulis camni ...

XXX ko tau tak,WPR aku siap dari hari rabu lagi ....


Betullah kata DC aku ..PE aku ni memang SENGET hahahhaha . Notes ni diletak kat meja aku pagi tadi ...ISNIN

Yelah

1-Dia bengang sebab ada skali tu aku highlight nama dia dalam miting sbb lambat bagi aku input progress ...melambatkan keje aku nak siapkan report. Yelah, saper suh lambat ...minggu sebelumnya aku dah cover dah dia, aku highlight nama orang lain je ..... pastu lambat jugak...aku highlight lah nama dia kan?

2-Setelah berminggu2 dia eksen dengan aku dia siapkan input dia cepat ...mmg cepat ..tp ada orang lain lebih cepat dan aku akan kata KO TETAP GAGAL.....CUBA LAGI MINGGU DEPAN. Sebab Input tu kena bagi every week hehehhe

3-Minggu ni dia buat Rabu ...rabu, mmg awal la. Sebab selalunya khamis baru aku collect input dan jumaat aku akan mula memekak kat sesaper yang tak bagi tu hehehe... tapi aku tak perasan dia bagi rabu ...dan lagi aku tak sangka plak dia begitu GIGIH sekali ...sampai sanggup tinggalkan note kat meja aku nak bagitahu BETAPA DIA BERUSAHA hahahaha

Apapun apda PE aku ....MAAH PE PEMURAH tu

Yelah ....Ko

SUNGGUH GIGIH ...DAH AKU SUNGGUH IMPRESS DENGAN KESUNGGUHAN KO TU ....

Sori lah tak perasan last week ko bagi input awal hahahhaa

Apapun TAHNIAH ....anda JUARA Minggu ni ..mengalahkan HOMER juara bertahan setiap minggu wakakaka

Sila kekalkan prestasi ANDA ....





No comments:

Post a Comment