Thursday, February 10, 2011

Malas Melanda Lagi ....

Saya ada idea nak tulis novel baru , ada cerita yang nak diceritakan , saya dah mula dimana saya patut mulakan . Tapi saya sudah berhenti sekerat jalan , sebab malas melanda lagi .

Hari2 usung laptop datang opis . Tapi tak buat apapun , beratkan beg je . Sian kat beg aku tu , sian kat bahu aku tu . Beg tu aku jahit sendiri tau . lebih kain langsir raya lepas . Kekekeke . Siap jahitkan utk adik lagi . Paling best , tetiba sama je beg tu ngan akak seketeri kat opis aku . Dah ler hari tu aku baru nak eksen2 ngan kawan2 opis aku tentang ciptaan terbaru aku tu . Sekali akak tu pun lalu dengan beg yang serupa . Tapi dia tak buat ler , dia beli hehehe . Aku masih menang lagi walupun nampak poyo sket kekekkee . Eleh , sket2 apa salahnya muehehehehhe

Malas ...apa nak buat ? Sakit malas ni memang susah nak tolong . Kalau demam , boleh makan panadol , kalo gastrik , boleh telan ubat ..ubat apa ek ? alah , montel ada ...ha GAVISCON .... kalo malas ni ...mmg elok kasik terjun lombong je . Tak membantu bangsa langsung . Mengabiskan beras je . Bela kera pun bagus tau . Boleh jugak suruh panjat pokok amik kelapa , boleh jugak suh cari kutu . Bela orang malas dapat apa ? Adui ...ni mengata diri sendiri ke apa ni ?

Saya perlukan motivasi baru . Contoh ? PC baru ? hmmmm sampai najib pencen ler camni aku tak bermotivasi . Motivasi lain . Bercuti ? baru balik bercuti hari tu . P Cameron , p Pangkor . Nak bercuti kat Jerman , duit plak tak cukup . Eleh , duit banyak ...sajer tak nak bazir (ceh! ni dinamakan ayat orang eksen) muehehehhehe

Bila malas ni nak berakhir . Bila buku baru nak siap ? hmmm ....

Sound bites : tahniah utk di montelku atas lantikan baru bermula februari . Huhuhuh . Bulan ni si montel dapat gaji baru . Jangan lupa .....bagi i lebih sket wakakakkaa
Naik pangkat , naik gaji ....ok ...i like ...jangan naik kg lagi ....pelis lah hahahahahha

No comments:

Post a Comment